problemen met mail

  • 29 March 2011
  • 5 reacties
  • 1121 Bekeken

ik heb mijn pc moeten herinstalleren en ik gebruikte incredimail om mijn mails te lezen,

nu wordt er een wachtwoord gevraagd voor mijn mailadres, kan iemand mij daarbij helpen hoe ik dat kan opvragen want mijn wachtwoord dat ik altijd gebruik werkt niet meer, ik kan wel mails versturen

bedankt groetjes

5 reacties

Je kan uw wachtwoord instellen in e-services.

Voor uitgaande mail heb je geen wachtwoord nodig.
ja heb ik gedaan maar dan lukt het nog niet

bij outlook zelfde probleem vraagt steeds wachtwoord er komt niks binnen en geeft volgende fout

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'brigitte', Server: 'pop.skynet.be', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Access denied : Invalid user or password', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92


kan iemand helpen?

bedankt
Kijk eens hier of de instellingen wel goed staan.
Beste gitje .5585

Aan de foutmelding die je krijgt kunnen we zien dat er nog steeds een probleem is met je gebruikersnaam en/of wachtwoord (Invalid user or password).

Deze beide gegevens heb je van Belgacom gekregen via een brief bij de activatie van het abonnement. Je kan deze gegevens inderdaad ook terugvinden (zoals wouter1984 reeds aangaf) via je e-services (inloggen via www.belgacom.be).

Als login kan je ook je email adres gebruiken zonder de https://mailto:'@skynet'. Als je dan je paswoord (hoofdletter gevoelig!) via e-services kan vinden dan zou het niet zo'n probleem mogen zijn om terug je mailtjes te ontvangen.

MVG,

Eva van Belgacom
ok is in orde

bedankt

Reageer