problemen met home control

  • 16 May 2014
  • 1 reactie
  • 148 Bekeken


probleem met home control:


- 9 deursensoren geïnstalleerd, slechts 7 zichtbaar via home control. Hierdoor kunnen we de instellingen niet aanpassen.


- de contactpersonen krijgen geen melding van alarm, ondanks dat ze goed ingeschreven zijn om home&care.





Op 11/04 hebben we een pakket home Control gekocht en geïnstalleerd. In de week van 21/04 t.e.m. 28/04 hebben we reeds meerdere keren gebeld om het probleem te signaleren. Op 2 mei hebben we terug gebeld met de technische diensten en het probleem opnieuw meegedeeld, deze ging probleem melden aan andere diensten, daar ze het niet konden oplossen. De belofte werd gemaakt om terug contact met ons op te nemen, wat ze gedaan hebben op 5 mei. Helaas met de melding dat ze ons nog steeds niet konden helpen en ze ons de dag nadien gingen contacteren. Helaas is het nu 16 mei en wachten we nog steeds op dit telefoontje. Op 16 mei bellen we dus nog eens naar jullie diensten, waarna deze dame zegt dat we naar hetzelfde nummer moeten bellen en een andere optie moeten kiezen, want blijkbaar kan zij ons niet helpen (hoewel het toch de technische dienst was). Zo gezegd, zo gedaan. Tijdens de tweede oproep krijgen we te horen dat dit probleem als behandeld zou aanzien zijn. Hoewel het probleem zich nog steeds voordoet?! Hierdoor zeggen we nog maar eens wat het probleem is, een zekere heer Nikolay (van Nederlandse origine) zegt dat we een contactformulier moeten invullen. Tijdens het zoeken door deze man waar we dit formulier kunnen vinden, is zijn lijn onderbroken (toevallig of niet?). We bellen dus nog maar eens naar jullie diensten (ondertussen zijn we reeds een uur aan het bellen), alweer krijgen we iemand anders aan de telefoon en mogen we dus weer meedelen wat het probleem is. Deze dame deelt ons mee dat zij ons probleem zal signaleren bij de dienst 'tweede-lijn (home)' en we een telefoontje mogen verwachten.


Wat ik nu graag zou weten;


- hoe dit probleem kan opgelost worden en


- hoe er een klacht kan ingediend worden, want ook dit kan je nergens terugvinden?





Hoogachtend,




1 reactie

Helaas wel, maar ook van haar geen respons. En zoals verwacht hebben we vrijdag niets meer gehoord van Belgacom.

Reageer