problemen met e-services

  • 6 August 2012
  • 15 reacties
  • 546 Bekeken

Badge
de afgelopen weken kon ik nooit mijn internetgegevens raadplegen op e-services, ik kreeg steeds volgende melding:



wanneer ik dan belde kreeg ik de melding dat dit vanaf vandaag WEL weer zou werken na de update van afgelopen weekend...

Vandaag probeer ik in te loggen en wat krijg ik:



Error 404: There is no content available.


klantid: 611871815


15 reacties

ik geraak ook niet op mijn e service.error 404:there is no content availble.grtjes fene
Bij mij werkt de e-services normaal. Het is dus geen algemeen probleem.
je kan altijd bellen naar 0800 22 301 enkel voor e-service related issues
ja als ik bel,sturen ze me terug naar hier
Reputatie 1
Badge
Vermoedelijk zal dit met wat geduld zichzelf oplossen. Probeer dit morgen nog eens en kijk dan wat je te zien krijgt.

Afgelopen middag kon ik maar 1 product terug vinden (tel.) maar gek genoeg wel mijn FON en internetverbruik. Nu zie ik weer al mijn producten en lijkt het in orde.

Mvg
Reputatie 2
Badge
@Jack; om 20:19

Error 404: Er is geen content beschikbaar.


Andere websites geen probleem.
Beste Kheyvaert, fene, bk316209,

Kunnen jullie via privé-bericht jullie gegevens (naam, klantennr, login e-Services, e-mailadres, contactnr) even doorsturen?

Ik laat jullie dan door de bevoegde dienst terug contacteren.


Met vriendelijke groeten,

Eva
Badge
Eva,

bij mij is het probleem inmiddels, vanzelf, opgelost
Bij mij NIET ! Ik heb dit zelfde probleem sinds 8 mei en NIEMAND kan mij blijkbaar helpen.

Eva heeft al twee maal mijn gegevens doorgegevens denk ik.

Ik heb tot op heden NIETS gehoord, ontvangen, .... en ik kan nog steeds niet in e-services, enz....

Kan er nu niemand gewoon mijn file resetten zodat ik opnieuw kan beginnen. Gooi gewoon alles eruit.

Heb je al eens gebeld naar 0800 22 301 ( enkel voor e-service related issues )
of ook
nog via e-mail: corporate.e-services@belgacom.be

groetjes, Elsa
Reputatie 7
Badge +1
Momenteel zijn de E-services niet toegankelijk, en ook de Hello app. krijgt geen verbinding.
Fiutbericht: Error 404: Er is geen content beschikbaar.
Maar dat duurt meestal niet zo lang. (hoop ik toch)
Hier is de e-services op mijn laptop ook niet bereikbaar. De pagina wordt geopend gedurende een flits van één seconde en dan error fout 404.

Via mij tablet PC kan ik wel op de e-services.

Hoe komt dat ? Ik begrijp niet hoe het komt dat de e-services niet bereikbaar is op mijn laptop en wel op mijn tablet PC.

Groetjes,

Greetje

Ik heb geprobeerd met browser IE9 en het werkt goed bij mij op mijn laptop.

Mss aan instellingen van je browser gelegen, probeer bvb eens met andere browser of het dan lukt.

Elsa
Bedankt Elsa voor je snelle antwoord. Ondertussen heeft het probleem zichzelf opgelost en heb ik nu ook opnieuw toegang tot de e-services op mijn laptop.

Groetjes,

Greetje
Ik geraak er ook niet in, krijg steeds scherm terug om paswoord in te geven. Teleurstellend allemaal !

Reageer