Problemen met E-mail


Ik kan mijn emails niet meer ontvangen van mijn skynet mailadres, ik heb getest op 2 computers en beide reageren hetzelfde.

Er moet dus iets fout zijn op de server want die kan mijn wachtwoord niet meer lezen volgen de berichten op het scherm.

Alles van internet en Belgacom TV en Italk werkt normaal.


mailadres : jeff.ceuppens@skynet.be


Met vriendelijke groeten

Jeff C.

17 reacties

Kan je ze nog lezen via e-services als je inlogt met je e-services login naam en paswoord?

of simpel weg via : https://webmail.skynet.be/page.html?partner=p2002&pagelang=nl met invoer van : jeff.ceuppens en e-mail paswoord


groetjes,

Elsa
Morning,

Ik zit hier met hetzelfde probleem, maar kan ze ook niet lezen via e-services, heb mijn mails ondertussen laten doorsturen naar hotmail

Dat is al zo de ganse week, IMAP verbreekt telkens de verbinding, heb gisteren nieuwe POP account aangemaakt en nu kan ik niets meer

Mss toch de technische dienst bellen ?
denk dat het inderdaad best is in dit geval van de technische helpdesk te bellen 0800 22 800
Beste Eva,

Heb hetzelfde probleem en al meerdere dagen. Blijkbaar wordt het wachtwoord om een of andere reden niet herkend. De technische dienst neemt vandaag de telefoon niet op.

Wanneer gaat dit opgelost worden?


Geert
Oef ben blij dat ik niet alleen ben blijkbaar, heb de technische dienst ook al gebeld 😢 en idd closed, leuk tochRoepen

Al een geluk dat je de mails nog kan doorsturen maar dit vind ik toch niet normaal meer !

Is idd al de ganse week problematisch, het hersteld zich wel vanzelf maar met de nodige ergernissen, heb hier 2 emailprogramma's lopen en beide doen het niet meer alsook de e-services, al een geluk dat er nog hotmail is ! maar daar heb je in the end belgacom niet voor nodig !
Mijn vriend Jan zegt : niet ademen, niet bewegen, het probleem zal zich vanzelf wel oplossen. Als de technische dienst weer aan het werk schiet ???

Prettige feestdag aan allen die via mail van de buitenwereld zijn afgesloten.

Geert


Er is toch iets grondig fout !

Op je e-services kan je je mails laten doorsturen naar een ander emailadres (niet raadplegen want dat werkt dus niet) heb ik dus gedaan maar check ondertussen mijn 2 andere emailprogramma's regelmatig; mozilla & microsoft outlook en op de 1ste krijg ik nu nog mails binnen van gisteren die blijkbaar niet doorgestuurd werden ! outlook doet het helemaal niet ! Begrijpe wie begrijpe kan !

Zoals Geert schreef, het zal zich vanzelf wel oplossen zekerst !
In ieder geval een algemene fout zal het niet zijn want bij mij werkt het nog normaal.

En inderdaad de helpdesk is 7/7 bereikbaar uitgenomen op feestdagen.


Groetjes,

Elsa
Hier ook van hetzelfde, soms neemt hij het wachtwoord aan na een paar keer proberen, soms niet.

Is sinds gisteren begonnen bij mij.
Beste forumgebruikers,


alvast bedankt voor jullie feedback.

Er zijn inderdaad onderbrekingen geweest op het mailverkeer. Onze ingenieurs hebben de oorzaak van dit probleem ontdekt en hebben de nodige configuratie gisteren in de late namiddag uitgevoerd.

Wij willen ons dan ook verontschuldigen voor deze onderbreking.


Mvg

Eva van Belgacom
toch niet overal dan want dan zou ik ook problemen gehad hebben met mijn e-mail die gans de dag door opstaat en gebruikt wordt !
Deze morgen was alles weer normaal en heb ik héél veel mails kunnen ontvangen.

Bedankt voor alle reacties en de goede zorgen van Belgacom !

MVG, Jeff C.
Beste,

ik ondervind nog steeds dit probleem. Ik kan wel mails versturen, echter niet ontvangen.
ook niet in webmail.

Groeten
Er zijn nog steeds problemen met e-mail.

Mails die verstuurd worden van op een skynet verbinding naar een skynet mailadres komen perfect toe.

Als ik echter mails verstuur vanop een ander netwerk (bijvoorbeeld van op het werk) naar een skynet adres dan krijg ik een mailfailure:

This message was created automatically by mail delivery software. A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed: <falend skynet mailadres>

Groeten,

Kris.
kijk eens op ricy's blog ivm met e-mail als je niet via de skynet mails verstuurt

==>> http://bgctv.skynetblogs.be/#email

Elsa

hallo,


waar vind ik het wacht woord voor in te loggen voor mijn skynet mail

via e-services kan je een nieuw paswoord instellen, via de rubriek "mijn berichten" , dan kiezen voor "het paswoord wijzigen"


mvg

Reageer