Problemen met creatie website op users.skynet

  • 1 November 2010
  • 2 reacties
  • 877 Bekeken

Hallo,

Probeer mijn website te activeren met e-services maar bij activatie vraagt het systeem je normale login & paswoord (zoals bij openen mails) en daar gaat het fout. Met mijn normale paswoord & login geeft het systeem telkens een foutmelding (verkeerde login of paswoord). Ik kan gewoon niet verder om de website te activeren.

Iemand betere ervaring met het aanmaken van een website bij Belgacom ?


Groeten

2 reacties

sorry maar ik vind de link voor het aanmaken van mijn gratis webruimte niet terug, noch in mijn e-Services, noch op de website van Belgacom. Een search "website aanmaken" brengt me naar FAQ pagina met niet-bestaand onderwerp in Belgacom website :

Fatal error: Call to a member function get() on a non-object in /cgi-bin/onlinesupport_res_nl.cfg/scripts/euf/application/production/optimized/views/headers/answers/detail.php on line 135
Ik wil gerust zelf eens proberen, maar ik zie die optie niet eens staan bij mijn e-Services!

Even zoeken op belgacom.be brengt mij op volgende pagina:


Ik aanvaard.

Creatie van een persoonlijke webruimte

Gelieve het volgende formulier in te vullen. Geef de gebruikersnaam (zonder de extensie @SKYNET (belangrijk voor ADSL-abonnees)) en het wachtwoord in die u gebruikt wanneer u de verbinding met het Internet maakt:

Gebruikersnaam

Wachtwoord

Domein skynet.be belgacom.net belgacombusiness.net swing.be compaqnet.be cbcfree.net kbc.skynet.be photohall.skynet.be selexion.net


Opgelet, het wachtwoord dat u hierboven moet ingeven,
is het wachtwoord dat u gebruikt voor uw internettoegang van Belgacom Skynet!


-------------------einde quote

Het staat dus al twee keer hierboven, maar ik zal het nog eens schrijven voor de zekerheid:

het is NIET de login en paswoord van de e-mail (want die kun je veranderen).

Het is de login en paswoord van de ADSL. Dus login is iets dat begint met fa, fb of fc gevolgd door 6 cijfers. Login en paswoord staan in een brief die je van Belgacom gekregen hebt.

mvg

Reageer