Problemen iWatch e.a. met decoder V4

  • 23 July 2013
  • 2 reacties
  • 295 Bekeken


Hallo,





Ik ben nog niet lang Belgacom klant en van de eerste dag tot een dikke maand geleden heb ik niets dan miserie gehad met mijn decoder V4.


Bepaalde geplande opnames smeet hij er gewoon uit, of nam heruitzending op ipv het gevraagde,...


Nadien (software-update?) werkte hij behoorlijk...


Maar nu, sinds enkele dagen, flipt hij weer, maar niet zoals vroeger.





Wanneer we nu bijvoorbeeld het nieuws opvragen, of ook zelf opgenomen programma's (op PVR of nPVR? ik ken het verschil niet...) willen bekijken die hij niet op de harddisk opneemt, krijgen we gewoon de tekst 'Bedankt, uw programma zal dadelijk starten'... Maar daar blijft het dus bij, die tekst blijft gewoon een tijdje staan, waarna de decoder terug 'springt' naar het vorige menu. Je kan het opgevraagde programma dus niet bekijken... Ik weet niet of dit ook zo is voor de dingen op aanvraag tegen betaling want uit principe vraag ik die nooit. Belgacom is al duur genoeg zo, zeker voor de service die we krijgen.


Zijn er nog mensen met soortgelijk probleem? Ligt dit aan mijn decoder? Software of hardware? Of bij Belgacom zelf?





Alvast bedankt!

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Ik denk persoonlijk niet dat startproblemen van nPVR-opnames te maken hebben met het type decoder, maar enkel met de servers. De laatste tijd had ik ook soms lichte storingen bij afspelen nPVR-opnames. Een gewone herstart help meestal. Ik vermoed dat ze in de vakantie serveronderhoud doen en er dus een aantal tijdelijk uitliggen.

Reputatie 7
Badge +1


De n in nPVR staat voor network (Personal Video Recording). En ook tevreden dat he probleem opgelost is..

Reageer