problemen internet zone 051

  • 7 December 2014
  • 7 reacties
  • 146 Bekeken

Gisteren rond 17u viel het volledige internet weg. We hebben gisteren een 3-tal keren de BBox opnieuw moeten opstarten. Deze middag rond 11u30 was dit opnieuw het geval. Nu hebben we al 2 keer opnieuw moeten opstarten.


Nog iemand met dit probleem?

7 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Heb je Proximus TV en vaste telefoon? Zoja, heb je daar ook problemen?


Anders eens kijken in My Proximus onder de rubriek My Support of alle diensten beschikbaar of onbeschikbaar zijn en anders eens bellen naar de technische dienst van Proximus, zij kunnen dan een lijntest doen om te kijken of er problemen zijn op uw lijn.
Charlotte,


de technische helpdesk gewoon opbellen 0800 22 800 (7/7 tot 22u) en je moet zelf niet wachten tot iemand de telefoon opneemt van de helpdesk,

als er in een zone problemen zijn zullen, ze dit direct melden.
surf ook eens naar ► test uw belgacom lijn daar staat de link naar myselfrepair
TV hadden we ook niet meer. Telefoon heb ik niet uitgetest. (daar heb ik niet bij stillgestaan)

Bij test mijn lijn kreeg ik rond 12u50 bij deel van de test dat er geen problemen waren en bij het 2de deel dat mijn lijn niet kon worden getest door een technisch probleem.verrassing


In ieder geval alles stabiel hier (voorlopig) en hopen dat het zo blijft.
'k zal alvast duimen voor u ja
Bij mij (Hasselt - Kiewit) is dit al 6 maal voorgevallen in de voorbije week.


Na 5 -15 min sprong het telkens terug op maar dit was zeer storend, zeker omdat dit in de examenperiode van mijn zoon was.


Hallo,


Hier ben ik nog eens. Omdat het probleem gisterenavond zich nog een paar keer heeft voorgedaan heb ik het voorstel van Elsa gevolgd en de helpdesk gecontacteerd.

Ze konden niet onmiddellijk zien wat het probleem was nadat ik had uitgelegd wat ik al allemaal had ondernomen om het probleem op te lossen.

Blijkbaar was onze BBox 2 al een oudere versie. Heb een retournummer gekregen om er een nieuwe te halen.


Intussen is de nieuwe (versie 3) geïnstalleerd en voorlopig werkt alles naar behoren.


Bedankt voor alle tips.


Louis, ik begrijp je heel goed want het kan heel frustrerend zijn. Ik zou je ook aanraden als het blijft voordoen en je beschikt over een oudere versie van BBox om ook eens contact op te nemen met de technische dienst. Wie weet is een nieuwe bbox ook voor jou een oplossing.

Reageer