problemen factuur en Belgacom begrijpt het zelf niet!!

  • 4 December 2013
  • 6 reacties
  • 587 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb een Belgacom pack waar alles in zit(internet,tv,gsm en vast).Ik heb 2 maand geleden mijn kids hun pay en go ook op mijn Belgacom factuur laten overzetten.Ze hebben dus nog altijd pay en go(automatic reload),toch komen hun mms'en apart op mijn factuur te staan.Deze zouden gewoon van hun bedrag dat er op hun kaart staat moeten gaan.


Heb al uren,letterlijk!,gebeld met Belgacom.Krijg het antwoorddat ze dit nog nooit hebben gehoord en het niet begrijpen.Ze gingen het onderzoeken en me terug bellen,een maand geleden.Niets meer van gehoord.Bel vorige week terug,want stond op de factuur ik net had ontvangen weer apart,,heb bijna een uur gewacht en nog niemand aan de lijn gehad toen ik de melding kreeg dat ik mijn nr kon geven en ze me zelf zouden terug bellen.Heb ik gedaan en niets meer vernomen.Niemand heeft gebeld.


Bel dus vandaag terug.Weer zelfde,dat die persoon dat niet begreep en hij niets kan doen.Geeft me een ander nr om naar te bellen,wat ik direct heb gedaan.Krijg een keuzemenu waar het zelfs niet mogelijk is om een medewerker te spreken!


Als Belgacom het niet begrijpt,ik al helemaal niet.Maar word van het kastje naar de muur gestuurd en niemand kan blijkbaar iets doen.


Weet iemand wat ik kan doen of wie ik eventueel nog kan bellen?Zou dit graag opgelost willen hebben.Heb nog nooit zoveel problemen gehad om de klantendienst zelfs maar te kunnen bereiken en ben het beu want ze doen toch niets.Vond Belgacom altijd heel goed,snelle klantendienst,snelle oplossingen bij problemen,...Dat kan ik nu niet meer zeggen spijtig genoegverdrietig.


Tascha

6 reacties

Beste Tascha,

Kan u mij via privebericht uw klantennr en telefoonnr even doorsturen?

Ik kijk het dan even na.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Tascha,

Ik heb uw vraag aan de bevoegde dienst doorgegeven.

Zij zullen u terug contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste davina,

Graag ontvang ik klantgegevens voor verder nazicht, dit mag ook via een privébericht.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Daniel,

Kan u mij via privebericht uw gegevens (naam, klantennr, contactnr) even doorsturen?

Ik kijk het dan even na.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Tascha,

Dat is heel graag gedaan.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste sandra,

Graag ontvang ik klantgegevens voor verder nazicht door de bevoegde dienst.
Dit mag uiteraard ook via een privébericht.

Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer