Problemen bij plaatsen Switch op BBox 2

  • 25 January 2014
  • 0 reacties
  • 89 Bekeken


Het plaatsen van een switch lukt niet. Ik probeerde eerst met een TP-Link RL-SG1005D, hier werkte enkel het bekijken van websites nog, uploaden ging niet. Daarna leende ik een andere switch om te weten of dan wel zou lukken (TP-Link RL-SG1008D, ouder model). Dit werkt zeer goed. Dus dacht ik dat aan de eerste wat zou mankeren. Ik leverde het toestel terug in en kocht een Sitecom LN-120. Deze functioneerde helemaal niet naar behoren. Ik kon zelfs geen website meer bekijken.


Mijn desktop draait nog op Windows XP, mijn 2de machine op Windows 7. Met geen van beide machines werkte de switches. Ik heb er dus helemaal geen idee van waarom die ene wel werkt (de geleende) en de andere twee niet. Ik heb al de kabels gewisselt enz... BBox opnieuw opgestart, enz... niets helpt. Toch moet er ergens een probleem zitten.

0 reacties

Geen reactie

Reageer