Problemen bij installatie Tuttimus...

  • 28 April 2017
  • 3 reacties
  • 206 Bekeken

Beste,

Ruim 1 week geleden maakten we de overstap van Telenet naar Proximus.
Er werd ons beloofd dat we na 3 dagen een Netflix-code via mail zouden ontvangen.
Na een telefoontje bleek dat we maximum een week na de installatie een code in de brievenbus mochten verwachten.
Nu is deze deadline reeds overschreden en hebben we nog steeds niets ontvangen...
Verder werkt ook de kabel-tv (zonder digicorder) niet meer nadat jullie alles kwamen installeren. Ook krijgen we op 1 telefoon de hele tijd meldingen dat we met een bepaald bedrag over het abonnement zitten, na een telefoontje zouden jullie dit oplossen, maar ook dit is nog niet gebeurt...

Proximus, voorlopig hebben jullie een erg negatieve indruk op ons nagelaten...

Zouden jullie dit zo snel mogelijk kunnen oplossen?

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag M G, wil het graag voor je bekijken, graag je klantgegevens via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, groetjes, Nicky
Ik heb kontakt opgenomen met de Helpdesk omdat ik ook mijn code niet ontvangen heb. Volgens de medewerker zou deze wel per post aan mij verzonden zijn, helaas ik heb niets ontvangen. Nu blijkt dat men geen codes meer kan versturen en je dus Netflix in je pack moet pakken en dat kost dus € 9,99 per maand.
Ik ben hier zeer ontevreden over. Dit is nu na ruim 1 maand klant te zijn mijn tweede probleem.
Zeer slechte beurt van Proximus, kan ik net zo goed Orange nemen die zijn niet zo slecht of goed, hoe he het maar wilt noemen.
Als ik Netflix geen 3 maanden gratis krijg dan gaat Proximus er uit ! Dit is een kat in de zak kopen !!!
Reputatie 7
Badge +3
Beste Petra-iris,

Bezorg je mij klantgegevens (in privébericht) voor nazicht en een oplossing?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,

HeidiE

Reageer