Probleem PVR op NTE door 29 februari

  • 29 February 2016
  • 27 reacties
  • 1455 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Beste mensen

Vandaag zou er een algemeen probleem zijn wat betreft opnames op NTE decoders. Er zijn geen opnames meer zichtbaar in de PVR. Het zou iets te maken hebben met 29 februari…

Ze zijn aan het zoeken naar een oplossing. Het probleem zou zich sowieso morgen automatisch verhelpen.

Met vriendelijke groeten
Techno Turlinckx

27 reacties

lol een schrikkelbug. Dit is wel zeer amateuristisch dat daar geen rekening mee gehouden is. Goeie infrastructuur die daar niet mee overweg kan.(lees verouderd)
Reputatie 5
Badge +1
lol een schrikkelbug
Ach da's niks vergeleken met de Turteltaks die ons morgen door de strot wordt geduwd🆒
Wat ik ook wel plezant vindt is dat onze Techno zegt : "Ze zijn aan het zoeken naar een oplossing"
is het dan ooit eens anders geweest :LOL:
Ik probeer nog altijd met wat te lachen de kleine miserie van PX te omzeilen;-), want zolang we gezond zijn is er in feite geen grote miserie.
Reputatie 7
Badge +6
Als het deze avond niet in orde is en ik weet niet hoeveel klanten niet weten of De Mol nu al of niet opgenomen wordt/is, komt er dan een Mollen opstand?
🆒
Nonkel, het is tijd om dat goede boek eindelijk eens te lezen, na een flinke wandeling in het zonneke. :S
Heb al mijn wandeling in 't zonneke gedaan, maar een nog niet aan mijn boek begonnen :-))
Reputatie 5
Badge +1
Nonkel, het is tijd om dat goede boek eindelijk eens te lezen, na een flinke wandeling in het zonneke. :S
Nou Marleen, heb hier net genoten van vlekkeloos opgenomen Molenbeek, Een kwestie van geluk, De bril van Martin. Als lectuur kan ik je zowat alles van Jeroen Brouwers aanbevelen. En jawel, ondertussen staat mijn labrador ongeduldig te springen voor zijn dagelijkse tocht. Excellent wandelweer!
Reputatie 6
Badge +2
lol een schrikkelbug
Ach da's niks vergeleken met de Turteltaks die ons morgen door de strot wordt geduwd🆒


Test Aankoop zal die Turteltax aanvechten voor het Grondwettelijk Hof.
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb 2 programma's opgenomen, die bijna gingen starten en die zijn gelukt, maar De Mol, lukte niet. Die staat niet in de planning, maar heeft wel nog zijn bolletje staan. Misschien dat we die opnames morgen nog kunnen bekijken ?
Reputatie 5
Badge +1
Beste mensen
Vandaag zou er een algemeen probleem zijn wat betreft opnames op NTE decoders. Er zijn geen opnames meer zichtbaar in de PVR. Het zou iets te maken hebben met 29 februari…Ze zijn aan het zoeken naar een oplossing. Het probleem zou zich sowieso morgen automatisch verhelpen. Techno Turlinckx


Wij staat in de krant 🆒
http://www.demorgen.be/technologie/schrikkeldag-stuurt-decoders-proximus-tv-in-de-war-bd88f49e/
Negatieve reclame is ook reclame, vergeet dat niet!
Reputatie 2
Badge
Hola,

ook een 29 februari bug ?
Als ik op MENU druk kom ik in het MENU scherm, maar kan niet naar Bibliotheek, Shop, Zoeken en Instellingen.
Als ik echter in het MENU scherm even op het pijltje ( onder OK ) druk, gaat de lijn ( bibliotheek, televisie ... ) in het midden van het scherm staan
en kan ik wel naar Bibliotheek, Shop, Zoeken en Instellingen.
In Bibliotheek zie ik opnames één opgenomen programma ( probleem van vandaag ) en in geplande opnames is de ganse lijst wel te zien.

Groetjes

peter V
Reputatie 7
Badge +3
Ik ga altijd via de PVR knop naar mijn bibliotheek. Ik zal het straks eens proberen op jouw manier.
't zal vandaag niet meer opgelost raken!
Reputatie 5
Badge +3
Als ik op menu druk---> televisie, zie ik enkel een blauw leeg logo, met links en rechts verder niets, kan wel via pijtje onder naar de 3 items... hier ook een lege opname lijst.
Amai...serieuze bug, den zoveelsten in de lange rij!

mvg

Heb net vernomen dat het na middernacht zal opgelost zijn.
Mvg,
Andy
Reputatie 7
Badge +6
En ja hoor: Ales weer netjes in de plooi gevallen bij ons: alle opgenomen programma's en alle geplande opnames staan weer op hun plaats.
Exit de schrikkelbug.
:8
Gisteren konden ze bij PX overuren draaien om deze zware bug op te lossen staat vandaag in het dagblad Het laatste nieuws. Volgens PX in dat artikel was de storing minimaal voor de klanten :-)

Leg mij nu eens uit PX waarom jullie gisteren volle bak jullie personeel laat werken om het op te lossen? Ik persoonlijk had dit al maanden eerder gedaan na de nieuwe look met al die bugs toen kon het niet en gisteren wel?

WAAROM?
Reputatie 7
Badge +1
Met de V4 had ik totaal geen problemen. Alles keurig opgenomen.🆒
Reputatie 7
Badge +6
Met de V4 had ik totaal geen problemen. Alles keurig opgenomen.🆒

Beetje leedvermaak, hé !
😉
Ja dat was als compensatie voor de V4 bezitters omdat ze zolang die NTE zullen moeten missen -))))
Reputatie 3
Badge +1
Ik had met mijn V4 (nog steeds met oude software) helaas wel die problemen. Sinds zondagavond laat, had veel geprogrammeerd, maar lijst opgenomen bleef tot gisterenavond leeg. Na een reboot van de decoder was alles weer in orde. Gelukkig maar 🙂
Dus Sinjoor ik zou de huidige software die op je V4 staat niet te vlug meer uit handen geven 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Ik kon, toen ik de TV om 21u30 opzette, gewoon kijken zoals altijd, naar al mijn opnames, zelfs De Mol, die anders altijd opnameproblemen geeft. Wat me wel opgevallen is met al die heisa van de 29 februaribug is, dat ik op mijn 2 V5 HD decoders niet altijd dezelfde programma's zie staan, die nochtans in nPVR opgenomen zijn. Als ik een programma wis, blijft dat toch nog staan op de 2de decoder en omgekeerd.
Reputatie 2
Badge
Dat was wel niet bij iedereen het geval:@
Reputatie 7
Badge +6
Bij ons was dat toch ook het geval: alle nieuwe opnames van 29/02 kwamen netjes in de (toen wat lege) opnamelijst en konden we ook zonder probleem bekijken.
Een aantal uren later stond alles weer op zijn plaats.

Reageer