Beantwoord

Probleem om te sms'en

  • 24 April 2016
  • 6 reacties
  • 618 Bekeken

Onlangs heb ik een Samsung Galaxy A3 gekocht. Bij een eerste test lukte het om één sms te sturen, sindsdien kan ik er enkel nog ontvangen. Ik heb het toestel al uit- en weer aangezet, zonder succes. Ik heb dan de sim-kaart in een ander toestel gestoken en ook hier lukte het niet. Conclusie: probleem ligt bij de sim-kaart. Ik ben dus een nieuwe gaan halen, maar ook met die nieuwe lukt het niet om een sms te versturen. Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
icon

Beste antwoord door degreef 29 April 2016, 21:32

Bekijk origineel

6 reacties

Ter info ,
ooit heef iemand dit antwoord gepost:
na nogmaals mijn instellingen doorlopen te hebben, het berichten cache geheugen gewist te hebben, simkaart nogmaals in en uit het toestel gehaald te hebben en vorige berichten te wissen lijkt het nu plots wel te lukken
Net geprobeerd, geen succes.

Ter info ,
ooit heef iemand dit antwoord gepost:
na nogmaals mijn instellingen doorlopen te hebben, het berichten cache geheugen gewist te hebben, simkaart nogmaals in en uit het toestel gehaald te hebben en vorige berichten te wissen lijkt het nu plots wel te lukken
Je kan natuurlijk ook altijd een privé bericht sturen naar de PX medewerkers (Het proximus team) met je gegevens klantnummer/ gsm nummer zodat ze u eventueel kunnen verder helpen,
=> Het Proximus Team
Reputatie 1
Beste,

Aangezien het ook niet lukt met een nieuwe simkaart in uw toestel, kan het zijn dat het probleem aan het toestel zelf ligt.

Kan u uw nieuwe simkaart even testen in een ander toestel. Kan u met dat andere toestel met uw simkaart wel sms'en sturen?

Indien dat wel lukt, kan u best even de fabrikant van uw toestel contacteren. Het kan atijd zijn dat er een of andere instelling verkeerd staat. Indien zij u ook niet kunnen helpen, kan u gerust uw toestel ter herstelling opsturen. Indien u het aangekocht heeft in een Proximus winkel kan u dit gerust in de winkel binnen brengen ter herstelling.

Met vriendelijke groeten,

Marlies
Marlies,
Bedankt voor je reactie. Ik had de kaarten al in andere toestellen geplaatst en dat lukte ook niet. Ondertussen ben ik nogmaals langs geweest in de proximus store en na veel proberen is het probleem opgelost geraakt. Ze hebben het nummer van de SMS centrale eens gewist en opnieuw ingevoerd. Sindsdien geen problemen meer.
Reputatie 1
Ik ben blij te vernemen dat het in orde is gekomen.

Bedankt om dit te laten weten.

In naam van Proximus nog een heel fijne avond en alvast een prettig weekend gewenst!

Met vriendelijke groeten,

Marlies

Reageer