Probleem met serieopname

  • 22 October 2013
  • 2 reacties
  • 151 Bekeken


Ik heb onlangs gemerkt dat er opgenomen programma's in de lijst staan op men decoder die ik helemaal niet geprogrammeerd heb,maar wel zijn opgenomen. Het is wel een programma dat ik vroeger al wel eens heb opgenomen op Discovery ,maar nu niet meer. Ik heb het vermoeden dat ik misschien vorige keer iets fout heb gedaan bij het programmeren en misschien staat dit programma in serie opname,maar ik kan dit niet zien omdat deze opnames niet in op te nemen prograamalijst staan,maar toch worden opgenomen.


weet er iemand hoe ik deze serie opnames kan stopzetten?




2 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Die series blijven in de lijst van geprogrammeerde opnames staan helemaal achteraan. Ook als de serie verlopen . Waarschijnlijk tot er nieuwe afleveringen of herhalingen komen. Best is deze serie met de optie "alles wissen" te verwijderen.
Reputatie 7
Badge +1


In principe zou het moeten lukken als je nà het bekijken van de laatste aflevering deze verwijdert met de optie 'alles wissen'. Maar als je dat niet doet, blijft die serie toch staan in de lijst van geprogrammeerde opnames helemaal achteraan, en kan je ze daar nog verwijderen met de optie 'alles wissen'.







Reageer