Vraag

Probleem met opnames

  • 8 November 2016
  • 1 reactie
  • 165 Bekeken

Badge
Ik heb al een tijdje problemen met mijn opnames. Soms worden er willekeurig bepaalde programma's niet opgenomen. Soms verschijnen die achteraf toch nog in de lijst van opnames, soms niet.

Maar gisteren heb ik nog een ander probleem gehad: ik wou 'Mijn eerste huis' op Vier HD opnemen als serie. Ik heb dat zo ingesteld via de ProximusTV app voor iOS (de meest recente versie beschikbaar in de appstore). Dat leek gelukt te zijn. Maar 's avonds stelde ik vast dat het programma niet opgenomen werd en ook nergens te zien was in de lijst van opnames of in de planning. Vanmorgen staat het programma nog altijd niet op de decoder, maar ik kan het wel zien staan bij de opnames in de ProximusTV app. Alleen, als ik er naar wil kijken, krijg ik een foutboodschap: 'no url available for this device'.

Ik gebruik een V5 decoder met de nieuwste software (waarbij de opnames onder elkaar ipv naast elkaar staan).

Hoe kan ik dit oplossen? Ik zou graag de serie-opname wissen en daarna opnieuw instellen via de decoder, maar als ik ze niet kan terugvinden, kan ik ze natuurlijk ook niet wissen...

1 reactie

Badge +1
Je bent niet de enige met problemen. Kennelijk is het een algemeen fenomeen. Zie deze post

Reageer