Probleem met bekijken details factuur Proximus mobile


Hallo sinds een paar dagen heb ik het volgende probleem op myproximus als ik de details wil na kijken van mijn mobiele producten krijg ik steeds volgende waarschuwing


Waarschuwing:
Om technische redenen buiten onze wil om is deze dienst momenteel ontoegankelijk. Gelieve later opnieuw te proberen. Klik op "OK".

ik kan enkel de details na kijken van mijn abonnement tv en internet

Met vriendelijk groeten 😞

43 reacties

nu weet u wat het probleem is he dankzij het clipje dit had ik eerder kunnen melden maarja
Ik heb in het dossier vermeld dat je geen enkele problemen ondervindt bij het inloggen maar geen details kan bekijken van je gsm-facturen. Het MyProximus team zal dit zo snel mogelijk onderzoeken en in orde brengen.
hebt u het filmpje gezien dat ik bijgevoegd heb op youtube
Jazeker, ik heb je filmpje bekeken.
dit had ik dus eerder moeten doen in plaats van elke keer te moeten typen wat het probleem is ik hoop nu dat er iets word aangedaan moet het filmpje nog blijven staan of mag dit verwijderd worden op youtube
We hebben dit filmpje niet meer nodig en mag verwijderd worden 🙂
u kan het ook doorsturen naar de personen van myproximus dan kunnen ze bekijken wat er aan de hand is
Hallo ik heb nog steeds hetzelfde probleem op myproximus.be met het bekijken van de details van de mobile producten(facturen) bewijs in bijgevoegde video clip
wanneer gaat dit nu eindelijk opgelost zijn ik heb van proximus nog niks gehoord
Reputatie 1
Ik kan u bevestigen dat de bevoegde dienst er momenteel mee bezig is.

Gelieve het contact nog even af te wachten.

Alvast bedankt voor uw begrip en uw geduld.

Mvg,

Marlies
Beste is het in godsnaam zo moeilijk om onze eigen gedetailleerde facturen te kunnen bekijken? Ik zit met hetzelfde probleem. Bij Mobistar kan je gemakkelijk en eenvoudig zelf de laatste 15 maanden bekijken. Gelieve de facturen van jan / feb en maart te mailen naar Caroline.decleene@hotmail.com bedankt
Dag Caroline,

om een detail van je voorgaande facturen te verkrijgen, moet een schriftelijke aanvraag met kopie van je identitetiskaart per post of fax (nummer: 02 249 88 60) verstuurd worden. Deze kan naar het adres:

Proximus NV

Koning Albert 2-laan 27

1030 Brussel.

Met vriendelijke groeten,

Jessica.
Ik heb nog altijd hetzelfde probleem toen ik het bijhorende clipje op youtube op dit forum geplaatst had ik kan nog steeds mijn gsm facturen niet bekijken via myproximus dit is niet normaal meer he zijn ze er nu mee bezig of ni begin het beu te worden ze echt he
Dag Ronnyke37,

ik begrijp zeker dat dit niet fijn is. Bij het nakijken stel ik vast dat dossier (referentie

25398267) nog in behandeling staat.Het MyProximus team zal je zo snel mogelijk contacteren van zodra dit dossier behandeld wordt.

Onze excuses voor dit ongemak!

Met vriendelijke groeten,

Jessica.
Hallo ik heb weer een probleem op myproximus.be ik kan me inloggen met mijn inloggegevens maar als ik ingelogd ben op myproximus zie ik het volgende bekijk het toegevoegde clipje op youtube ik heb op my proximus 2 logins een voor internet en tv waar ik wel een overzicht kan zien en ook mijn tv en internet facturen kan nakijken en een voor mobile producten waar ik geen overzicht kan zien en mijn facturen niet kan nakijken je kan alles bekijken in het clipje komt het nu omdat ik 2 klantnummers heb een voor internet en tv abonnement en een voor mobile abonnement of is het nu eigenlijk een algemeen probleem ik snap er niks meer van
Reputatie 1
Ik heb het alvast toegevoegd aan het dossier (is nog steeds in behandeling).

Onze excuses voor het ongemak.

Mvg,

Marlies
Reputatie 6
Badge +2
In het jaar 4000 zal het nog in behandeling zijn maar ik vrees dan dat Ronnyke37 allang dood en begraven (of gecremeerd) zal zijn.:D
Grappig hoor Alexander echt grappig

Reageer