Hallo sinds een paar dagen heb ik het volgende probleem op myproximus als ik de details wil na kijken van mijn mobiele producten krijg ik steeds volgende waarschuwing
Waarschuwing:
Om technische redenen buiten onze wil om is deze dienst momenteel ontoegankelijk. Gelieve later opnieuw te proberen. Klik op "OK".
ik kan enkel de details na kijken van mijn abonnement tv en internet
Met vriendelijk groeten 😞
Bladzijde 1 / 2
Dag Ronnyke37,
Ik heb dit net even getest en ik kan zonder enig probleem de details van mijn mobiele producten nakijken.
Heb je nog steeds het probleem?
Mvg,
AndyM
Het Proximus-team
Ik heb dit net even getest en ik kan zonder enig probleem de details van mijn mobiele producten nakijken.
Heb je nog steeds het probleem?
Mvg,
AndyM
Het Proximus-team
Heb je het probleem met verschillende browsers?
Ik heb het hier getest met Internet Explorer en Mozilla Firefox en geen probleem.
Kan je eventueel, bij je internet opties van je browser, je browser geschiedenis en cookies verwijderen?
Mvg,
AndyM
Het Proximus-team
Ik heb het hier getest met Internet Explorer en Mozilla Firefox en geen probleem.
Kan je eventueel, bij je internet opties van je browser, je browser geschiedenis en cookies verwijderen?
Mvg,
AndyM
Het Proximus-team
Firefox daar lukt het niet internet Explorer ook niet en chrome ook niet zelfs al verwijder ik geschiedenis en coockies
ik heb juist nog eens geprobeerd en het probleem blijft terug komen volgens de technische dienst van proximus is het een algemeen probleem en word er aan het probleem gewerkt ik heb ook twee klanten nummers een voor proximus tv en internet en een voor de mobiele producten ik weet niet wat ik nog kan doen
Kan je mij de login en wachtwoord doorsturen via privé bericht, dan laat k het nakijken.
Mvg,
AndyM
Mvg,
AndyM
U kan mij enkel de login dan doorsturen.
Dan ga ik dit maandag even nakijken met de desbetreffende dienst
Mvg,
Andy
Dan ga ik dit maandag even nakijken met de desbetreffende dienst
Mvg,
Andy
ik kan nog altijd niet de details na kijken op myproximus.be van mijn mobiele producten hoelang gaat dat technisch probleem nog duren begin het wel beu te worden ze sorry he
Dag Ronnyke37,
We hebben je account volledig verwijderd.
Kan je een nieuwe MyProximus account aanmaken.
Dit moet het probleem oplossen.
Mvg,
AndyM
Het Proximus-team
We hebben je account volledig verwijderd.
Kan je een nieuwe MyProximus account aanmaken.
Dit moet het probleem oplossen.
Mvg,
AndyM
Het Proximus-team
ik heb een nieuw myproximus account aangemaakt en kan nog altijd ni de details nazien van mijn mobile abonnement krijg nog steeds dezelfde technische melding
Waarschuwing:
Om technische redenen buiten onze wil om is deze dienst momenteel ontoegankelijk. Gelieve later opnieuw te proberen. Klik op "OK".
ik kan zelfs geen details of bedrag van de factuur meer terug zien van mijn vaste producten tv en internet
wat is hier aan de hand feitelijk
Waarschuwing:
Om technische redenen buiten onze wil om is deze dienst momenteel ontoegankelijk. Gelieve later opnieuw te proberen. Klik op "OK".
ik kan zelfs geen details of bedrag van de factuur meer terug zien van mijn vaste producten tv en internet
wat is hier aan de hand feitelijk
kan nu mijn details na kijken van packs en vaste producten en ook de factuur maar nog steeds ni van mijn mobile product daar krijg ik nog steeds deze melding
Waarschuwing:
Om technische redenen buiten onze wil om is deze dienst momenteel ontoegankelijk. Gelieve later opnieuw te proberen. Klik op "OK".
Waarschuwing:
Om technische redenen buiten onze wil om is deze dienst momenteel ontoegankelijk. Gelieve later opnieuw te proberen. Klik op "OK".
Ik heb hiervoor een dossier met nr. 25342114 opgemaakt. De bevoegde dienst zal u zo snel mogelijk contacteren. Mvg, Jos
proximus heeft een mail gestuurd in verband met het dossier met nr 2534241 en ze vertellen me daar dat er met mijn account niets verkeerd is
ik heb vandaag nog eens terug geprobeerd en nog steeds krijg ik het zelfde probleem het is trouwens op deze site waar ik de foutmelding op te zien krijg
https://ebill.proximus.be/ebill/list.pxa?&lan=nl
dus met andere woorden ik kan nog steeds niet de details en de factuur na kijken van mijn mobiele producten
met vriendelijke groeten
ik heb vandaag nog eens terug geprobeerd en nog steeds krijg ik het zelfde probleem het is trouwens op deze site waar ik de foutmelding op te zien krijg
https://ebill.proximus.be/ebill/list.pxa?&lan=nl
dus met andere woorden ik kan nog steeds niet de details en de factuur na kijken van mijn mobiele producten
met vriendelijke groeten
Dag Ronnyke37,
het dossier (referentie25342114) werd inderdaad afgesloten. Je login voor je mobiele diensten is volgens onze bestanden ronny.37@outlook.com . Gebruik je dit e-mailadres?
Met vriendelijke groeten,
Jessica.
het dossier (referentie25342114) werd inderdaad afgesloten. Je login voor je mobiele diensten is volgens onze bestanden ronny.37@outlook.com . Gebruik je dit e-mailadres?
Met vriendelijke groeten,
Jessica.
ja ik gebruik dat email adres om in te loggen op myproximus maar zoals ik eerder al zei krijg ik op de deze site de foutmelding https://ebill.proximus.be/ebill/list.pxa?&lan=nl
Beste,
De login is ronny.37@outlook.com maar je kan ook eens proberen om via het gsmnr. in te loggen.
Heb je ook al eens een nieuw paswoord aangevraagd via de link login of paswoord vergeten?
Mvg
KN
De login is ronny.37@outlook.com maar je kan ook eens proberen om via het gsmnr. in te loggen.
Heb je ook al eens een nieuw paswoord aangevraagd via de link login of paswoord vergeten?
Mvg
KN
Jullie snappen het precies niet hè het heeft niks met de login of het wachtwoord te maken maar met de site die ik eerder vermeld heb waar het probleem zich voordoet proximus heeft gezegd in een mail dat er niks mis is met mijn account het probleem ligt dus ergens anders
Beste,
De link die je erbij zet is enkel waar je moet inloggen via MyProximus.
Welke foutmelding krijg je exact met het inloggen?
Er zijn geen algemene problemen met de MyProximus op onze site.
Mvg,
KoenN
De link die je erbij zet is enkel waar je moet inloggen via MyProximus.
Welke foutmelding krijg je exact met het inloggen?
Er zijn geen algemene problemen met de MyProximus op onze site.
Mvg,
KoenN
ik Heb een clipje geplaatst van het probleem zodat je kan zien wat er juist verkeerd gaat op myproximus.be dan kan je zien wat ik doe het clipje gaat over de mobiele producten op myproximus.be dit is op alle browsers internet Explorer Google chrome Firefox en Microsoft edge de browser die ik gebruik in het clipje op youtube is Firefox hoop dat dit duidelijk genoeg is
Dag Ronnyke37,
er werd reeds een dossier (referentie 25398267) verstuurd naar het MyProximus-team om deze storing te onderzoeken. Deze dienst zal je zo snel mogelijk telefonisch contacteren van zodra dit dossier behandeld wordt.
Met vriendelijke groeten,
Jessica.
er werd reeds een dossier (referentie 25398267) verstuurd naar het MyProximus-team om deze storing te onderzoeken. Deze dienst zal je zo snel mogelijk telefonisch contacteren van zodra dit dossier behandeld wordt.
Met vriendelijke groeten,
Jessica.
Bladzijde 1 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.