Probleem bij inloggen TV Overal sinds 31/10/12

  • 1 November 2012
  • 5 reacties
  • 494 Bekeken


Hallo,


Sinds gisterenavond zijn er problemen bij het inlogscherm van tv overal. Ik krijg geen mogelijkheid om mijn emailadres en paswoord in te geven (de typvakjes ontbreken). Dit blijft hangen en dan komt er op die plaats van de typvakjes 'server error The Server could not complete your request due to an unexpected error.'.


Ik begrijp dat er vandaag wel niemand van BGC zal kunnen dit probleem oplossen omdat het 1 november is.


Ik heb vrijwel dagelijks problemen zijn het niet een zender waar ik geen verbinding kan met krijgen dan is het wel iets anders (zijn dit kinderziektes van tv overal?). Ik ben reeds 3 weken lid van tv overal en de eerste 2 weken liep alles vlot ik vind dit raar, hoe gaat dit zijn na die 2 maanden gratis proefactie?


P.s. Ik zit meer op dit forum dan ik naar tv overal kan kijken en ik word er moe van.


Mvg




5 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Heb jij dan een Maxipack of betaal je voor TV Overal ? sedert kort is dat immers niet meer gratis, behalve in een Maxipack.



kinderziektes van tv overal?



tv overal is meer dan een jaar getest, dus van kinderziektes zou geen sprake meer mogen zijn... zeker niet nu het betalend geworden is, de realiteit echter........


ik heb op bevriend forum ook al gelezen dat er problemen zouden zijn, ikzelf kan het testen daar ik geen abo heb


mvg
Reputatie 7
Badge +1


Rare effecten bij die nieuwe packs. Als je rekening houdt met voor 10,80€ boeketten (nl. gratis in het oude TV Favorite en nu enkel in het Maxipack) en met TV Overal (4,95€) is een Comfortpack 1,75€ duurder dan een Maxipack...en je hebt 1GB 3G gratis i.p.v. 250MB, plus meer mailboxen. In dat specifiek geval (voor 10,80€ boeketten en TV Overal) moet je al gek zijn om een nieuw Comfortpack te nemen, zelfs al gebruik je al die 3G niet. Mobiel komt het ongeveer overeen uit. In mijn oud pack betaal ik voor Mobile Comfort15 (105 belminuten of SMS'en) - 5,40€ plus voor Mobile internet Comfort op GSM (250MB) 9,99€ = 15,39€ terwijl dat in een nieuw Maxipack een Mobile Smart 20 (100 belminuten, gratis SMS'en en 250MB 3G) maar 15€ kost. Je hebt dan samen 250MB + 1GB datavolume of GSM of op een gratis dataSIM, in een oud Pack met Internet Comfort is dat maar 100MB gratis. Even deels 'off topic', maar toch interessant om weten...



Als je niet al teveel 3G nodig hebt, blijven de oude packs interessant, zeker als je voor TV meer dan TV Comfort had (Favorite en Intense) door de gratis boeketten en credits.



moet je al gek zijn om een nieuw Comfortpack te nemen




gaat ge nu beweren dat ik zot ben, sinjoor? uiteindelijk is een maxi pack nog altijd €14 duurder dan een comfort pack. (heb het hier over een pack tv/internet, dit is wat ik heb)

ik heb nu éénmaal geen interesse in die extra's die in het maxi pack zitten... indien je interesse hebt in boeket of tv overal abo zal je gelijk hebben.

wat dan wel interessant is aan een nieuw comfort pack is dat het volume onbeperkt is, in tegenstelling tot een oud pack ...


mvg



Reputatie 7
Badge +1


Xenne, je moet mijn tekst 'goed' lezen hé. 14€ duurder als je NIET voor 10,80€ boeketten neemt en geen TV-Overal neemt. Anders moet je bij Comfort 10,80€ + 4,95€ = 15,75€ extra betalen die in Maxi inbegrepen zijn. je betaalt dan dus 1,75€ méér voor Comfort....



En iemand die meer wilt betalen voor minder moet dus goed gek zijn hé ! Maar dan enkel in die specifieke situatie (boeketten en TV-Overal).wink

Reageer