Hallo,
Ik zit met een probleem met mijn b-box2.
De kuisvrouw heeft hier de stekker van uitgetrokken. Normaal kan dit geen problemen geven, al verschillende stroompannes gehad en nadoen werkte de box nog.
Maar nu blijft het Aan/uit knopje constant branden en de andere lichtjes branden niet.
Ik kan ook geen connectie maken met 192.168.1.1
Wat zou hier het probleem kunnen zijn?
Het internet ga dus nu niet en ook de TV niet.
Mvg,
Fredje.1789
Bladzijde 1 / 1
probeer eens een reset van de modem?
Zit je telefoonkabel nog goed in de contactdoos en in de modem ? Heb je op die lijn vaste telefoon en werkt die nog ? en anders, zoals Bart zegt, reset doen en/of lijn laten testen door de technische dienst op 0800 22700. Maar meestal hebben banale oorzaken ook banale oplossingen.
Ik heb ook al eens per ongeluk het transfoblokje uitgestoten uit de stroomverdeeldoos. Het opstarten van de modem kan dan wel een tijdje duren d.w.z. voor alle lichtjes terug branden/flikkeren zoals het hoort.
Ik heb ook al eens per ongeluk het transfoblokje uitgestoten uit de stroomverdeeldoos. Het opstarten van de modem kan dan wel een tijdje duren d.w.z. voor alle lichtjes terug branden/flikkeren zoals het hoort.
Ik heb de box al gereset. de kabels zitten allemaal goed. Ik heb al wat gewacht tegen dat alle lichtjes zouden oplichten maar na 2 uur is het nog altijd de Aan/uit knop die alleen brand.
denk dat ik misschien dan best eens bel naar de technische dienst...
mercie voor de reacties
denk dat ik misschien dan best eens bel naar de technische dienst...
mercie voor de reacties
Beste Fredje,
als je de modem reeds gereboot en gereset hebt, is waarschijnlijk de bbox-modem defect.
Best bel je onze technische dienst even op via 0800/22700.
Mvg
Eva van Belgacom
als je de modem reeds gereboot en gereset hebt, is waarschijnlijk de bbox-modem defect.
Best bel je onze technische dienst even op via 0800/22700.
Mvg
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.