Vraag

Prijzen en voorwaarden van de Bizz Packs

  • 14 January 2017
  • 3 reacties
  • 139 Bekeken

De aangekondigde prijzen van de Bizz Packs (Bizz Office en Bizz All In) worden sytematisch verhoogd met 53 cent eens in het mandje. Ik heb een aantal experts gesproken met een aantal vragen over de packs, en dat was een frusterende aangelegenheid gezien de tegenstrijdige antwoorden die ik kreeg. Er staat nogal wat verwarrende info op de site en dus zijn de experts zelf ook verward. Iedereen was wel akkoord dat het om een foutje moest gaan ivm de prijzen, maar
niemand kon me zwart op wit verzekeren dat de aangekondigde prijs de juiste was. Het euvel werd ook niet aangepast op de site sindsdien. De experten raden me aan de factuur af te wachten. Wait and see dus... Dat kan niet m.i.
Ik vind enkel de optie om een aangetekend schrijven te sturen naar de klantendienst. Dat lijkt me erover.
Nergens kan ik gewoon de vraag stellen per mail om zo uitsluitsel te krijgen.
Wat nu?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Eva L

Alvast de excuses.

Ik heb dit doorgestuurd naar de betrokken dienst en we gaan dit voor je nakijken.

We zullen dit zo vlug mogelijk in orde zien te brengen.

Met vriendelijke groeten

Koen
Dag Koen,

dank je wel. Ik kijk ernaar uit. Temeer omdat één van de experten met wie ik destijds geblogged heb over dit punt, ook de vraag doorgestuurd had met de vraag me te contacteren maar dat is spijtig genoeg nooit gebeurd.
Weet je wanneer ikdit zou Mogen verwachten?

Dank, Eva
Dag Koen,

net even gedaan alsof ik weer zou bestellen, en het euvel lijkt opgelost!
MAAR: je gaat nog steeds via "ik kies mijn cadeau" naar het overzicht en er lijkt geen keuze meer te zijn gezien de TV niet meer aangboden wordt. Dat is niet meer mijn probleem...maar is ook niet logisch.

Nu hopen dat mijn factuur klopt!
Nogmaals dank, Eva

Reageer