Mijn lidmaatschap bij Premium Club is stopgezet. Hiervoor heb ik een e-mail ontvangen waarin mij wordt verteld dat ik mijn punten binnen de 3 weken nog kan inwisselen voor een product naar keuze. On-line kan ik echter niet meer aan mijn account en wanneer ik naar de nummer bel die in de mail gegeven staat (078 15 19 10), krijg ik te horen dat mijn gsm-nummer niet in aanmerking komt.
Hoe kan ik mijn punten alsnog inruilen?
Vriendelijke groeten,
Koen
Privé bericht aan Eva doorsturen ⚊▶ Eva van Belgacom en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom'
A
Beste,
Kan u mij uw lidmaatschapsnummer bezorgen aub?
Dank u.
Mvg,
Eva
Kan u mij uw lidmaatschapsnummer bezorgen aub?
Dank u.
Mvg,
Eva
Beste Eva,
Mijn lidnummer is 2440000238907442.
Mvg,
Koen
Mijn lidnummer is 2440000238907442.
Mvg,
Koen
A
Beste Koen,
Bedankt voor de informatie.
Een Premium Club collega zal u zo spoedig mogelijk contacteren om de omruiling van de punten samen met u in orde te brengen.
Mvg,
Eva
Bedankt voor de informatie.
Een Premium Club collega zal u zo spoedig mogelijk contacteren om de omruiling van de punten samen met u in orde te brengen.
Mvg,
Eva
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.