Ik probeer al verschillende dagen online via my proximus, premium punten in te ruilen voor gratis belminuten op mijn gsm. Wanneer men mijn klantnummer en betreffend gsm nummer vraagt kan ik niet verder. Het uitklapmenuutje geeft geen nummers en wanneer ik verdergaan klik krijg ik terug bericht dat ik nummer moet kiezen.
Voor je profijt online punten inruilen.................maar dan moet het wel werken.
Iemand enig idee?
Eens naar 1910 bellen of
privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
A
Kan u mij uw klantennummer of lidmaatschapsnummer bezorgen aub?
Mvg,
Barbara
Mvg,
Barbara
grappig werk bij mij ook niet. Ik had 3000 punten ingeruild voor airmiles, punten gingen er wel af en alles leek in orde maar staan de punten er nu terug op. Blijkbaar is er iets mis gegaan geen idee wat.
A
Dag Roland,
Kan u mij uw lidmaatschapsnummer of klantennummer bezorgen aub?
Dank u
Mvg,
Barbara
Kan u mij uw lidmaatschapsnummer of klantennummer bezorgen aub?
Dank u
Mvg,
Barbara
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.