Vraag

Premium punten omruilen

  • 11 August 2016
  • 1 reactie
  • 258 Bekeken

Hey , die van PRM zijn goed hé , een mailtje ontvangen met onderwerp , PSSSSSSSST , beteken dit dat ik het niet mag verder vertellen of een grapje , ik krijg een waardebon "cadeau" , ik moet klikken en wat zie ik , dat de cadeau meer dan 600 punten kost !!!!!!
nemen ze mij daar voor een zottin ? een cadeau is iets wat je krijgt en niet hoeft te betalen ! stelletjes idioten ! mijn man en ik zijn reeds dag en dauw klant bij Belgacom , maar pas sinds jaar of twee op mijn naam , om eens van een goedkoper pakket te kunnen genieten , ( wij zijn ook niet van gisteren Belgacom/Proximus ) , jullie leuze is , als de hond slaapt , laat die slapen ! maar mijn man is een waakhond ! alleszins bedankt voor het aanbod , en misschien met kerstmis als er mooi aanbiedingen komen van andere providers , stappen wij misschien over ! en gelieve zo geen bedrog mailtjes sturen of ik dien klacht in bij http://www.ombudsman.be/nl/ombudsman/domain/56 , ciao , idioten !

1 reactie

Heb ook die email gekregen ondanks dat alles op my Proximus uit gevinkt staat dat ik geen reclame wil via email of aangepaste reclame op mijn tv.

Klopt gratis geschenkje die je punten kosten 🙂. Zeer misleidende info die email.

Moet wel zeggen toen ik ben gaan loeren door die email zag ik dat ik genoeg punten had om films te huren wat ik ook gedaan heb.
En alles is vlot verlopen na 5 minuten zag ik de krediet staan op mijn tv scherm.

Reageer