Premium club punten vervallen

  • 15 March 2016
  • 8 reacties
  • 585 Bekeken

Reputatie 1
hoe kan je je nu in godsnaam een fatsoenlijk cadeau bijeen sparen
als telkens de nodige punten na een bepaalde periode vervallen
zo verplicht PX je telkens iets te kiezen dat je uiteindelijk niet echt wil
en anders gaan de zuur verdiende puntjes gewoon verloren

8 reacties

Dat is inderdaad een klacht die hier altijd terug komt, maar Proximus heeft er geen oren naar!
ik zou persoonlijk liever hebben dat ze de korting direct in rekening brengen op het factuur bedrag i.p.v. korting in punten op het factuurbedrag.
Of dat ze dan tenminste de keuze laten tussen beide directe korting op factuur of Premium club punten voor de Premium club fanaten.
Ze kunnen ook het vervallen van punten afschaffen natuurlijk, maar ik blijf opperen voor direct boter bij de vis, dus direct verrekenen op factuur!
Reputatie 6
Badge +3
Directe korting is inderdaad beter, maar voor proximus zou dit duurder uitkomen.

Nu raken punten verloren en met korting zou iedereen de direct het voordeel krijgen.
Dat is juist de reden dat ik directe korting voorstel omdat het niet eerlijk is en ze er natuurlijk op rekenen dat het zal vergeten worden en vervallen. (dat geldt ook met kortingsbonnen in winkels die op een bepaalde datum vervallen)
Ronduit schandalig...
Zit je dan aan meer dan 11000 punten om eindelijk die Samsung voor je zoon te pakken te krijgen...
Gaan ze deze plots halveren...
Blijkbaar halen enkel nieuwe abonnees hun voordeel bij deze provider...
Wat is het nut om punten te sparen wanneer deze je na verloop van tijd worden ontnomen!!
Ik heb total geen interesse in een work-out mat of belkrediet!
Echt!! BALEN en absoluut ongegrond...

Graag enige verklaring voor deze werkwijze???
Ja er zijn er nog altijd die dit systeem willen verdedigen, ieder zijn mening natuurlijk, daarom dat ik nogmaals voorstel laat de mensen de keuze tussen rechtstreekse korting op factuurbedrag of premiumclub punten.
Eventueel kan het al beter door de vervaltermijn veel veel langer te maken of af te schaffen, maar dat draait natuurlijk in het nadeel van Px uit en een goede verstaander zal zeker weten wat ik bedoel ;-)


🆒
Reputatie 7
Badge +6
Ik zie toch ook niet hoe een doorsnee klant ooit aan genoeg punten kan geraken om een 'groot cadeau' bij elkaar te sparen, zonder de hulp van familie en vrienden, Zoals Elsa zegt, er zal wel een reden voor zijn, maar klantvriendelijk is ze zeker niet.
Reputatie 7
Badge +3
Directe korting is inderdaad beter, maar voor Proximus zou dit duurder uitkomen.

Nu raken punten verloren en met korting zou iedereen de direct het voordeel krijgen.

En die "verloren" punten, bij familie, vrienden en collega's, kan jij dan vragen en zo toch aan een groot bedrag komen. Ik heb zo al 2 smartphone gekocht op 2 jaar tijd. 🆒
Er zijn nog altijd veel klanten die zelfs niet van het bestaan van MyProximus en Premiumpunten op de hoogte zijn. Ik ga volgende week naar Jungle Book kijken, in 3D, mits een kleine bijbetaling voor de 3D. 🆒 Moesten die Premiumpunten niet bestaan, dan zou ik ooit naar die film gaan kijken zijn, want het was al 30 jaar geleden dat ik nog eens naar de film geweest was. Met die punten "ontdek" ik allerlei dingen, die ik anders nooit zou gezien hebben en zat ik nu nog met een gewone GSM ipv een Smartphone (die toch wel heel kostelijk is als je hem zo moet kopen).
Reputatie 1
Beste,

Via deze link vind je alvast veel info over ons loyalty programma: http://www.proximus.be/nl/id_catr_loyadv/particulieren/discover/je-trouw-beloond.html

U kan 2 jaar lang punten sparen voor cadeau's en geschenken. Na 2 jaar vervallen deze punten echter. Dit is ons getrouwheidprogramma om onze trouwe klanten te bedanken.

Met vriendelijke groeten,

Marlies

Reageer