ik ruilde vrijdagmorgen 20mei punten in voor fotoafdrukken en kreeg de melding dat binnen de 15 minuten de code werd doorgestuurd.
Helaas maandagavond nog steeds geen code ontvangen .
wat loopt er mis ?
Je kan ook altijd meer inlichtingen krijgen door naar de premium club klantendienst te bellen op het nr 1910
Reputatie 1
Beste Pieter,
Onze excuses voor het ongemak.
Zou je ons jouw klantnummer even kunnen doorgeven via privé-bericht ( door te klikken op deze link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 ) ?
Op die manier kunnen we jouw bestelling even grondig nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Marlies
Onze excuses voor het ongemak.
Zou je ons jouw klantnummer even kunnen doorgeven via privé-bericht ( door te klikken op deze link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 ) ?
Op die manier kunnen we jouw bestelling even grondig nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Marlies
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.