premium club punten inruilen

  • 26 November 2015
  • 9 reacties
  • 1006 Bekeken

Ik probeer al xxx keren om online via my proximus en via de app op mijn smartfone punten in te ruilen voor belminuten.


Ik blijf bericht krijgen dat dit tijdelijk niet mogelijk is wegens technische storing en dat ik het later opnieuw moet proberen.


Later?? Wanneer?? Als al mijn punten vervallen zijn?



9 reacties

In afwachting dat je hier een antwoord krijgt op je bericht, kan ik je louter als tip,

mijn ervaring megeven dat er op twitter heel vlug gereageerd wordt door Proximus

- https://twitter.com/proximus/with_replies" rel="nofollow" target="_blank <= hier wordt het snelst gereageerd

of nog via:

- https://www.facebook.com/proximusBe/posts_to_page" rel="nofollow" target="_blank

Ook heb je nog volgende mogelijkheden:

- http://support.nl.proximus.be/app/contact" rel="nofollow" target="_blank premium via => 0800 22 800 menu optie 6

- of http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow hier, waar je privé gegevens kunt doorsturen.

- en een http://support.nl.proximus.be/app/contact_email/session/L3RpbWUvMTQ0ODUyMTYxNi9zaWQvY2gyQk1yQ20%3D" rel="nofollow sturen is ook nog mogelijk.

Indien je een oplossing krijgt via het eender welke weg misschien best in t' kort hier even posten,

zodat andere forumleden er eventueel er ook iets kunnen van opsteken.


- U kan de premium club klantendienst bereiken op het nr 1910


- Kan ook op smartphone en tablet
Als je de mensen van PX vast krijgt kunnen ze dit in uw plaats doen ik heb dit nog vroeger in orde gekregen via telefoon klantendienst.


komt in ieder geval wel in orde
Reputatie 7
Badge +6
Ik dacht dat er nu zelfs een keuzemogelijkheid was Premium club, maar misschien is dat al veranderd.De telefonische klantendienst werkt trouwens absoluut normaal: geen invloed van niveau 4.

Optie 6: Premium o.a.
Beste Sonia,
Kan u ons in privé bericht uw klantnummer doorgeven aub?
Dan kunnen dit laten onderzoeken door onze MyProximus helpdesk.
Wij kunnen ook een bestelling voor u in orde brengen indien u dat zou wensen.
Met vriendelijke groeten,
MR
Badge
Ik vind dat het eigenlijk niet kan, voor een firma die zich met telefonie/TV en INTERNET bezighoudt, dat de verwerking van het inruilen van punten via pc of laptop zoveel tijd in beslag neemt. Je vertrekt vanop je eigen account My Proximus. Dat zou toch volautomatisch moeten gaan én binnen de 15 minuten zoals de leveringsinfo na bestelling aangeeft. Toch ? Ik wacht ook al een week op mijn belkrediet.
Badge
Ik vind dat het eigenlijk niet kan, voor een firma die zich met telefonie/TV en INTERNET bezighoudt, dat de verwerking van het inruilen van punten via pc of laptop zoveel tijd in beslag neemt. Je vertrekt vanop je eigen account My Proximus. Dat zou toch volautomatisch moeten gaan én binnen de 15 minuten zoals de leveringsinfo na bestelling aangeeft. Toch ? Ik wacht ook al een week op mijn belkrediet.

Ik wacht nog steeds...
Op 19/1 heb ik via MyProximus premiumclubpunten geruild voor Video on demand op Proximus TV. Mijn premiumclubpunten zijn inderdaad verdwenen van mijn account, maar verder heb ik niks gezien of gehoord van Proximus. Al 3maal contactgenomen via het internetcontactformulier, maar nog steeds geen reactie - misschien is men bij Proximus mijn emailadres kwijtgeraakt???? Enfin, op dat internetcontactformulier moet je telkens al je gegevens invullen, inclusief je klantennummer - als je dan toch een mail terugkrijft (wat het geval was bij mijn broer) vragen ze je om je klantennummer door te geven zodat ze je dossier kunnen inkijken en een oplossing voorstellen....is dit niet kafkaiaans ?
En wat zeggen ze daar op bij 'premium club klantendienst' nr 1910, kunnen ze u daar niet verder helpen of is het daar ook het zelfde liedje!
1910 was een ramp - 4 keer moeten proberen vooraleer ik verder werd geholpen - eerst lange wachttijden, dan uiteindelijk wordt er toch afgehaakt, maar niemand aan de andere kant die antwoord geeft - veel geroezemoes van mensen die door elkaar praten, maar niemand die mij te woord staat. Uiteindelijk bij de 4e poging (ik was al behoorlijk geïrriteerd) een operator aan de lijn. Het blijkt dat er nu toch geen emails meer worden verstuurd als je punten omruilt naar Video on Demand. De credits worden gewoon bijgeschreven op de B-box. Om te controleren of ze er werkelijk ook staan moet je een film uitkiezen en vooraleer je tot aankoop overgaat zie je de credits staan die je tegoed hebt. LET OP : die credits zijn beperkt geldig - volgens de operator tot 3 maand na de ruiling. Het was weer eens een lijdensweg - maar eind goed al goed zeker! Tot bij het volgende avontuur! Groeten!

Reageer