Beantwoord

Premium club punten allemaal kwijt op 30/8/17! catalogus niet beschikbaar...

  • 20 August 2017
  • 6 reacties
  • 569 Bekeken

hallo ik kan de tijd niet zeggen dat ik al probeer om mijn ptn in te ruilen. onlangs kreeg ik een mailtje waarin stond dat ik tot 30/8 tijd heb om deze in te wisselen of ik deze kwijt ben. Ik kan wel mijn ptn zien maar kan ze niet inruilen . er komt altijd op cata niet beschikbaar wegens techn reden . ik had deze heel graag willen inwisselen. waarvoor anders een ptn syteem berekent op uw factuur...

ik hoop dat ik hier snel mee geholpen wordt.....en niet zoals het gaat met mijn klacht....
dank u cindy
icon

Beste antwoord door Martin 20 August 2017, 19:54

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Ik heb geen enkel probleem om punten in te ruilen. Ik ga via Chrome naar de website: https://www.belgacom.be/login/nl/?ru=https%3A%2F%2Fadmit.belgacom.be%2Feservices_glp%2FGroupLoyalty%2FshoppingCart.pxa%3F_ga%3D1.86139288.1469542086.1442965591&pv=fls
Login en paswoord en op Premiumpunten klikken en dan op "punten inruilen" klikken en ik kan kiezen. Heb Ixi Paris XL geprobeerd, maar niet echt gekocht, maar ik had geen foutmelding.
zoals ik hier ook aangegeven heb werkt het voor het ogenblik ook niet bij net als vele anderen ?
>
https://nl.forum.proximus.be/premium-club-bizz-club-17/mijn-premium-club-40327#post583489

Heb al met verschillende browsers geprobeerd edge, IE, FF en chrome, cookies en history wissen verandert er ook niks aan ook ad-block uitgezet, maar lukt niet!
Idd k heb net zoals jij ook alles maar dan echt alles geprobeerd...tot zelfs via de pc van anderen geprobeerd...tevergeefs

hopelijk krijg ik hier toch iets van reaktie van hen...en is het niet zolas op de de klachten dienst.........
gr
Bij mij werkt het ook niet, heb al allerlei omwegen geprobeerd maar blijf steeds vastlopen, ik kan zelfs mijn facturen niet raadplegen.

Heeft iemand het nummer van de klantendienst, zodat ik deze hierover kan benaderen.

Alvast dank.
Reputatie 7
Badge +4
Beste Cornelis, onze klantendienst kan je bereiken via nummer 0800 22 800. Groetjes Freya
Bij mij werkt alles weer naar behoren, ik kan mijn punten raadplegen, mijn facturen inzien e.d.
Nadat ik op 09 september jl. een bericht op dit Forum had geplaatst werd er in het week-end daarop volgend een technisch 'iets' aan de web-site van Proximus gedaan, na dit 'iets' werkt bij mij aller weer perfect.

Alleen nog een bericht aan FreyaVR: allereerst dank voor Uw reactie, ik begrijp dat U zelf bij Proximus werkt o.i.d., waarom kan het dan niet zo zijn dat er door Proximus zelf ook gezocht wordt naar een oplossing voor dit probleem? Het blijkt dat veel mensen hier last van hebben.

Reageer