Vraag

Premium Club


Sinds heel lang ben ik lid van Premium-Club (destijds Proxi-club), de voorbije jaren als Gold member. Elk jaar kreeg ik 1000 bonuspunten voor verjaardag lidmaatschap en 2000 punten verjaardagsbonus. In 2016 is dat plots respectievelijk 250 en 500 punten. Hoe komt dit?

14 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Bij Proximus zijn er ook besparingen.
Waren die bloemen dan zo duur op de CEO in de bloemetjes te zetten :-)))))
Ieder firma past jaarlijks zijn promo's aan Jan.

Wij klagen wel veel over de look en de software. Maar bij mijn weten is PX wel de enige firma die zijn vaste klanten beloont met punten volgens het verbruik wat al hun collega's niet doen.

Door dit systeem met mijn verbruik krijg ik jaarlijks 6 films gratis die ik anders moet betalen, toch kleine 30 euro als geschenk van PX.
Akkoord, maar je weet dat ik nog altijd grote fan ben van direct boter bij de vis en dat is korting direct op je factuurbedrag, en dan koop je met dit gespaarde geld wat je ook wilt en ben je totaal niet gebonden aan de artikelen die PX voorschotelt om die punten in te ruilen, plus dat je ook geen probleem meer hebt dat je punten na een tijd vervallen en je dit ook niet meer moet in de gaten houden.
Maar dat er zijn die dit systeem van punten sparen plezant of goed vinden daar heb ik totaal niks op tegen, ieder zijn dada, maar dan kan proximus beter de keuze aan de klant laten en hem laten kiezen voor ofwel punten ofwel direct korting op factuur.
Reputatie 6
Badge +2
Ieder firma past jaarlijks zijn promo's aan Jan.

Wij klagen wel veel over de look en de software. Maar bij mijn weten is PX wel de enige firma die zijn vaste klanten beloont met punten volgens het verbruik wat al hun collega's niet doen.
Door dit systeem met mijn verbruik krijg ik jaarlijks 6 films gratis die ik anders moet betalen, toch kleine 30 euro als geschenk van PX.


Zo, je krijgt 6 films gratis, dat is eigenaardig ik krijg maar 5 films gratis.
Reputatie 7
Badge +6
Alexander toch: 1000 ptn =1 credit + 3500 ptn = 5 credits = 6 credits. :8
Reputatie 6
Badge +2
Alexander toch: 1000 ptn =1 credit + 3500 ptn = 5 credits = 6 credits. :8

Ik dacht dat Proximus die ene film extra gaf voor zijn schone ogen. 😃
Reputatie 2
Badge
Akkoord, maar je weet dat ik nog altijd grote fan ben van direct boter bij de vis en dat is korting direct op je factuurbedrag, en dan koop je met dit gespaarde geld wat je ook wilt en ben je totaal niet gebonden aan de artikelen die PX voorschotelt om die punten in te ruilen, plus dat je ook geen probleem meer hebt dat je punten na een tijd vervallen en je dit ook niet meer moet in de gaten houden.
Maar dat er zijn die dit systeem van punten sparen plezant of goed vinden daar heb ik totaal niks op tegen, ieder zijn dada, maar dan kan proximus beter de keuze aan de klant laten en hem laten kiezen voor ofwel punten ofwel direct korting op factuur.

Waarschijnlijk vervallen er ook veel punten door niet te gebruiken.
Een rechtstreekse korting komt hen dan veel duurder uit ?
Moet wel toegeven krijg wel steeds een mail dat er punten komen te vervallen.
Vergeten kan je dus niet !:)
Maar iedereen krijgt die niet want ik heb er nog onlangs een discussie gehad met één van mijn buren die ook pas gezien had als hij op zijn MyProximus gaan kijken was dat hij een deel punten kwijt was op die manier en die zij letterlijk , "met al hun trucen en gezever, dat ze dan korting geven" en ik was het natuurlijk onmiddellijk met hem roerend eens :-))))
Het overzicht op de website van PX waarvoor je allemaal Premium Punten krijgt, lijkt precies te zijn ingekort, kan dat?
Enkel nog bonuspunten voor factuur en aankoop toestel in Proximus winkel.
http://www.proximus.be/nl/id_cr_club1/particulieren/discover/je-trouw-beloond/premium-club.html

Vroeger was er veel meer waar je extra punten voor kreeg (o.a. domiciliëring, verjaardagscadeau, ...).
mss de filter inschakelen "toon ook voor niet voldoende punten"

PX is eerlijk in mijn ogen met de punten je ontvangt email waar ze het zeggen dat er punten gaan verlopen.
En dan log je even in en maak je keuze wat je wil hebben, kan toch niet gemakkelijker zijn dan het nu is.
En mag ook gezegd worden PX is de enige firma die zijn vaste klanten beloont met de punten en ook de maandelijkse korting als trouwe klant. TN of ander en firma's doen dit niet.

Dus als die topics die geopend worden waar vaste klanten klagen dat ze niet kunnen genieten van een promo actie is zinloos in mijn ogen.
Iedere firma doet dit promo actie om klanten te winnen, wat logisch is.

Met wat ik lees op het forum en andere kanalen is dat PX zeer soepel als de klant even belt naar PX met de vraag wil ook van die promo genieten en meestal staat PX dat toe.

Ik klaag regelmatig over PX maar goede punten mogen ook gezegd worden.

En mensen geniet vandaag van zonneke vanaf morgen terug regen en regen voor de rest van de week, jammer genoeg word dringend tijd dat de zon in gang schiet.

grtt
en ook de maandelijkse korting als trouwe klant

Voor de gelukkigen dan toch die deze te pakken krijgen, daarom had ik ook vroeger een topic hieromtrent opgestart.

Reageer