premium club

  • 27 November 2012
  • 2 reacties
  • 595 Bekeken




Beste ik heb onlangs de 2 maandelijkse factuur betaalt van internet+ telefoonlijn +belgacomtv , maar ik heb nog steeds geen punten gekrege op de premium club. Zijn er hier bepaalde redenen voor?of duurt het langer dan 1 maand om de punten te laten toewijzen?

2 reacties



ik heb vandaag een mailtje ontvangen met vermelding van m'n premiumpunten per 12/11/2012.



ik heb dat mailtje ook gehad, de actuele puntenstand kan je zien in uw e-services, bij komt dat alvast niet overeen met de puntenstand op 12/11


mvg
Reputatie 1
Badge


geplaatst gisteren door http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" jquery1354188124858="44Intense User


Hallo allemaal,


Hiervoor kunnen jullie terecht bij onze klantendienst op het gratis nr. 1910 (vanaf uw gsm).



Beste Eva,


het opgegeven gsm nr. 1910 is buiten dienst. 'Beste klant, deze dienst wordt niet langer telefonisch aangeboden'.


Daarbij, het blijkt te gaan over een tariefplan en niet over de premium club.


Mvg

Reageer