Positieve ervaring?

  • 28 October 2017
  • 3 reacties
  • 632 Bekeken

Heeft er reeds iemand een positieve ervaring met proximus?
- dwz...een tv die geen 3x per avond wegvalt....
- dwz...3 mnd gratis netflix en dit ook gekregen en geen kreditnota
- dwz iemand die bereik heeft in huis om te surfen
- dwz iemand die wifi heeft op zijn iphone
- dwz iemand die de e-mail vindt om een mail te versturen aan proximus
- dwz iemand die zijn facturen kan bekijken en niet de boodschap krijgt, oei...technisch probleem
- dwz iemand die geen heimwee heeft naar de RTT
- dwz iemand die proximus-tv echt gebruiksvriendelijk vindt... (tvg van telenet - stukken beter!)
- ik zal er wel nog enkele vergeten zijn...
mvg...

3 reacties

Je gaat het mss niet geloven maar inderdaad er zijn er meer dan je denkt en in mij directe omgeving zoals buren en bv ook mijn vader en ik, maar dat wil uiteraard niet zeggen dat jij en anderen niet af te rekenen kun hebben met problemen en dat het bij andere operatoren het niet gebruiksvriendelijker kan zijn, daar kan ik niet echt uit ervaring van meespreken.
Reputatie 7
Badge +6
Ik wil eventjes verwijzen naar ons persbericht over de resultaten van het derde kwartaal.
"Proximus is erin geslaagd zijn klantenbestand verder te laten groeien, ondanks een seizoenseffect. Tegelijk heeft het af te rekenen met verscherpte promoties van de concurrentie en een licht hogere churn."
  • Het totale aantal unieke tv-klanten bedroeg 1.543.000, met +9.000 nieuwe abonnementen in het derde kwartaal van 2017 (+4,8% op jaarbasis).
  • Eind september was het totale aantal klanten voor vast internet aangegroeid tot 1.965.000, een toename met +7.000 vaste internetlijnen in het derde kwartaal (+3,1% op jaarbasis).
  • Vaste spraak telde in totaal 2.645.000 lijnen, een daling met 26.000 lijnen in het derde kwartaal van 2017 (-1,9% op jaarbasis).
  • Het totale aantal mobiele klanten2 kwam uit op 6.025.000 (-0,8% op jaarbasis), met +20.000 voor mobiele postpaid (totaal van 3.860.000), -95.000 voor mobiele prepaid (totaal van 954.000) en +9.000 M2M-kaarten in het derde kwartaal.
  • Op het einde van het derde kwartaal waren er in totaal 1.418.000 gezinnen en kleine ondernemingen3 met 3- en 4-play, goed voor 48,2% van het totale klantenbestand, met +8.000 nieuwe klanten in het derde kwartaal (+5,2% op jaarbasis).
  • 56,4% convergente gezinnen en kleine ondernemingen, een stijging met 2,3 procentpunt op jaarbasis.

Dit alles zou uiteraard niet mogelijk zijn zonder tevreden klanten.
FWIW ... Ik heb over het algemeen 0,001%>problemen met Proximus en NEEN ik heb zeker geen heimwee naar de oubollige RTT dagen, waarom zou ik ... BTW, zoek eens uit waarom Telenet in de laatste 2 kwartalen duizenden klanten verliest zodat Studio100 nu, vol gas, Proximus opvrijt ? .. en neen, ik heb geen enkele relatie met Proximus, integendeel, ik trap ze onder de kont wanneer ik denk dat ik niet krijg waarvoor ik betaal. Meestal was het (in het verleden?) zo dat ik vrij snel en correct geholpen werd alhoewel ik soms wel erg van mijn theater moest maken ...

Reageer