erg vervelend en tijdrovend, is als je een ip moet invullen , en indien die niet juist is, krijg je wel een foutmelding, en weg is uw werk, internal ip extern ip dmz, zie ik nergens in bovenstaand voorbeeld. in de b box 3 port forwarding, krijg ik altijd foutmeldingen, over een fout ip, of er is in ieder geval iets mee. en telkens is uw werk weg, en moet je opnieuw een poort forwarden, dat is me ooit gelukt in oktober 2015, op een vorig adres met b box 3, ik heb toen een specialist op afstand mijn pc laten overnemen, dagelijks een uurtje of drie heeft hij geprobeerd, gedurende een week. jammer dat ik niet meer weet hoe het juist ging, en waarschijnlijk is Ip anders dan op mijn vorige.
In het bovenstaand voorbeeld staat niet eens een ip, en zou het catan nummer 20931 voldoende moeten zijn, als dat gedaan is klik op ok en je hebt gedaan. als resultaat krijg ik de zoveelste foutmelding, en moet ik helemaal opnieuw beginnen zoals gewoonlijk. kan diegene die dit gecreerd heeft, niet de mogelijk laten om eventuele fouten te herstellen, ipv van alles gewoon weg te doen?
Beste antwoord door Elsa
Bekijk origineel