Vraag

Poortmapping Laadt niet/laadt niet snel

  • 21 June 2016
  • 6 reacties
  • 182 Bekeken

Beste,

Ik ben sinds eergisteren bezig met een GTA V LCPDFR server te runnen en dat lukte maar ik heb poortmapping nodig om er in te kunnen en wat ik krijg is gewoon "Loading.." Meer krijg ik niet te zien, Zoals u kunt zien in de bijlage is hoe ik lang wacht en toch gebeurt er niks.

Alvast bedankt voor je hulp.

-Didier

6 reacties

Heb je ook al eens de bbox3 vijf seconden zonder stroom gezet en probeer dan eens opnieuw of het dan lukt.
Dus gwn de stekker uit halen mag het geen minutje dat hij afkoelt ?
Dat mag ook 😉
@Elsa ik heb het daarnet geprobeert en nog steeds blijft hij op loading staan enig idee waarom het zo is ?
Nee direct niet, maar dan zou ik een factory reset overwegen via verborgen knopje achteraan, door het in te drukken tot leds vooraan doven en dan loslaten om opnieuw te laten opstartrn
Reputatie 3
Badge +1
Als het niet lukt met het knopje achteraan kan je ook "mijn modem" en daar factory reset doen.
Toch denk ik hier dat als je probeert met een andere browser dit wsh wel gaat lukken, daar normaal er een popup komt waar je de port-forwarding kan instellen 😉
(Heb al meermaals vast moeten stellen dat een mobiele telefoon zijn browser hier niet echt geweldig in is, dus best via pc chrome gebruiken)

Reageer