Hallo,
Mogelijk beslis ik volgende week, om een Philips LED tv aan te schaffen, met de optie NET TV
Ik moet op een of andere wijze een connectie krijgen met mijn Belgacom Internet.
Kan iemand mij hier iets meer over vertellen.
Ik heb ADSL en een BBOX.
De connectie tussen BBOX en decoder loopt via 2 Plc's.
De connectie tussen decoder en tv via een verloopkabel HDMI--->DVI
De Decoder en tv staan in de huiskamer, het modem in een andere kamer.
Hoe moet ik de connectie maken tussen mijn (nieuwe tv) en (vermoedlijk) mijn modem, om gebruik te kunnen maken van NET TV van Philips.
Vast dank voor eventuele reacties,
Mvg
Ferna
Bladzijde 1 / 1
Ik kende het niet, maar las op het internet, dat je dan via een ethernetkabel of Wifi (sommige modellen hebben Wifi) internet op die TV kunt hebben. Je moet hem dus gewoon ofwel met ethernetkabel (eventueel met draadloze adapters) met de modem verbinden (in 2e ethernetuitgang), of als je de wireless van je modem opzet en je TV-model Wifi ondersteunt, via Wifi zoals een laptop eigenlijk.
http://www.zdnet.be/reviews/105823/philips-net-tv/
en...dit is mogelijk het begin van het einde van de "gewone televisie". Binnenkort (?) kennen we geen VTM meer en gaat onze NetTV gewoon op zoek naar onze favorite shows ergens op het internet. Belgacom moet ons enkel verbinding met het internet geven.
en...dit is mogelijk het begin van het einde van de "gewone televisie". Binnenkort (?) kennen we geen VTM meer en gaat onze NetTV gewoon op zoek naar onze favorite shows ergens op het internet. Belgacom moet ons enkel verbinding met het internet geven.
Sinjoor en Roland, hartelijk dank voor jullie reactie.
Ik heb er in een winkel eens over gesproken, en het schijnt draadloos te gaan via een dongel ?.
Bij aankoop van een tv wordt dit allemaal geïnstalleerd, dus ik moet daar zelf niets aan doen.
Vriendelijke groet,
Ferna
Ik heb er in een winkel eens over gesproken, en het schijnt draadloos te gaan via een dongel ?.
Bij aankoop van een tv wordt dit allemaal geïnstalleerd, dus ik moet daar zelf niets aan doen.
Vriendelijke groet,
Ferna
Ik wens je er veel succes mee Fema ! Laat ons nog iets weten hoe het verder loopt en wat je ervaringen ermee zijn..;)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.