Petitie om FOX HD in het basisaanbod te krijgen


Reputatie 7
Badge +2
Teken de petitie massaal

https://www.change.org/p/proximus-fox-hd-toevoegen-aan-het-basisaanbod-van-proximus-tv-cac4bfb3-56b3-4bab-9f86-0df3187eb269

20 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Ik doe mee en de link staat ook op mijn Facebook pagina
Reputatie 7
Badge +6
Done!
Reputatie 7
Badge +2
Beste Forumvolgers,

tot nu toe slechts 42 supporters. Eigenlijk heel teleurstellend moet ik zeggen. Aan dat tempo zullen we geen druk kunnen uitoefenen vrees ik.
Reputatie 7
Badge +2
Momenteel 71 ondertekenaars van deze petitie.
Reputatie 6
Badge +2
Momenteel 71 ondertekenaars van deze petitie.

In een maand tijd maar slechts 30 ondertekenaars bijgekomen, dat schiet niet op, als het op die tempo voortgaat zal het nog zeker 10 jaar duren eer men genoeg handtekeningen heeft als het geen 15 jaar zal zijn.
Dan kunnen we een petitie starten om FOX in UHD te krijgen en zijn we mss al 30 jaar verder 😉
Reputatie 6
Badge +2
Dan kunnen we een petitie starten om FOX in UHD te krijgen en zijn we mss al 30 jaar verder ;-)

Tegen die tijd hebben we dan 8K. 😉
Conclusie: een straatje zonder einde :ROL:
Reputatie 7
Badge +6
Er wordt ook bijna elke dag op Twitter naar gevraagd, maar ook daar is het telkens 'we geven het door' met een smiley erachter, dus dan weet je al hoe laat het is. Ik denk dat er aan de andere kant van dat 'doorgeefluik' gewoon een grote vuilnisbak staat. 😞
Reputatie 6
Badge +2
Er wordt ook bijna elke dag op Twitter naar gevraagd, maar ook daar is het telkens 'we geven het door' met een smiley erachter, dus dan weet je al hoe laat het is. Ik denk dat er aan de andere kant van dat 'doorgeefluik' gewoon een grote vuilnisbak staat. :(

Dat Proximus dan vlakaf zegt dat ze nooit of nimmer FOX in hun aanbod zal opnemen maar zoals we weten draait Proximus graag rond de pot en houden ze liever mensen aan het lijntje.
Reputatie 2
Momenteel 71 ondertekenaars van deze petitie.

In een maand tijd maar slechts 30 ondertekenaars bijgekomen, dat schiet niet op, als het op die tempo voortgaat zal het nog zeker 10 jaar duren eer men genoeg handtekeningen heeft als het geen 15 jaar zal zijn.


Alexander dit vind ik tegenover de mensen van Px tocht een wrang antwoord. Want wat hoef jij je hier over aan te trekken, als je die zender toch kan zien bij telenet en zij niet?
Reputatie 6
Badge +1
Ook Fox heeft boter op het hoofd, ze beweren steeds we zijn nog in onderhandeling, ja zal wel denk ik dan.
Reputatie 2
Ik weet allemaal niet of zo een petitie iets uit haalt, het is zoals ik al gezegd heb men moet volgens mij het geld hebben, de mogelijkheid om die zender of ernders op zijn netwerk aan te bieden, en er moet een aanbod komen van buitenaf denk ik.
Ik weet allemaal niet of zo een petitie iets uit haalt, het is zoals ik al gezegd heb men moet volgens mij het geld hebben, de mogelijkheid om die zender of ernders op zijn netwerk aan te bieden, en er moet een aanbod komen van buitenaf denk ik.

Ik denk idd ook dat het niet veel zal uithalen. Maar ik denk dat door het verdwijnen van SYFY en 13th street ze het wel zullen toevoegen. Maar waarschijnlijk in de entertainment pack (waar Syfy en 13th street in zaten)
Reputatie 6
Badge +2
Of misschien toch in het basisaanbod, bij Telenet is dat toch zo.
Dat zou inderdaad tof zijn maar ik ben daar nog niet zo zeker van. Aangezien de zenders:
-8
-lacht
zijn overgenomen door media laan en lacht zit al in een betaal pakket waar al 2 zenders geschrapt zijn.
Ze moeten toch met iets dat betaal pakket terug opvullen denk ik dan. Maar ik zou er nog voor bereid zijn om er extra voor te betalen.
Zie artikel https://pub.be/nl/medialaan-koopt-acht-en-lacht/
Persoonlijk vind ik de media laan precies een monopoly aan het creëren is. Want MobileViking is ook al van hun ondertussen bezit Media laan 2 mobiele operatoren dat binnenkort word samengevoegd als 1, 5 tv kanalen waaronder 2 jeugd zenders en 3 andere (kan zijn dat ik fout zit met tellen maar dan zeg je het maar) en 2 radio stations. De zender 8 gaat een mannenzender worden en wat er met Lacht gaat gebeuren is nog niet echt duidelijk.
Reputatie 6
Badge +2
Voor mijn part mag MEDIALAAN die LACHT opdoeken want wat daar te zien is huilen met de pet op, dat moet zogezegd lach programma's voorstellen wel ik daar met zo'n irritante boel niet lachen integendeel het werkt op mijn zenuwen. :@
Het zou trouwens niet de eerste keer zijn want toen de MEDIALAAN nog VMMA heette en Vitaya en Vitaliteit overnam heeft de toenmalige VMMA de zender Vitaliteit ook opgedoekt.
Reputatie 7
Badge +2
Voor mijn part mag MEDIALAAN die LACHT opdoeken want wat daar te zien is huilen met de pet op, dat moet zogezegd lach programma's voorstellen wel ik daar met zo'n irritante boel niet lachen integendeel het werkt op mijn zenuwen. :@
Het zou trouwens niet de eerste keer zijn want toen de MEDIALAAN nog VMMA heette en Vitaya en Vitaliteit overnam heeft de toenmalige VMMA de zender Vitaliteit ook opgedoekt.


Ik ben het daar toch niet mee eens. Ik kijk veel naar lacht oa naar Please Like Me. Er zit een heel apart aanbod in van Britse en Australische programma's. Ik hoop dat die toch op andere Medialaan zenders zullen terechtkomen.
Reputatie 6
Badge +1
Op Acht zitten soms wel leuke programma's. Je hebt er wel vaak het raden naar wanneer de afleveringen worden uitgezonden. Ook wat weinig programma's per dag. Programma aanbod uitbreiden en misschien ook wat oude VTM successen herhalen. Is zeker iets mee te doen met die zender.
Reputatie 6
Badge +1
Op Acht zitten soms wel leuke programma's. Je hebt er wel vaak het raden naar wanneer de afleveringen worden uitgezonden. Ook wat weinig programma's per dag. Programma aanbod uitbreiden en misschien ook wat oude VTM successen herhalen. Is zeker iets mee te doen met die zender.

Ik bedoelde dus LACHT ipv Acht

Reageer