Beantwoord

Persoonlijke website op http://users.skynet.be/ verwijderen

• 24 maart 2016
  • 13 reacties
  • 2027 Bekeken

Hoe kan ik eenvoudig mijn persoonlijke website op users.skynet.be. verwijderen zodat deze niet meer verschijnt in zoekresultaten Google?
icon

Beste antwoord door Bram 24 maart 2016, 16:32

Normaal kon je met XP al FTP locaties openen via je Verkenner.
In de adresbalk ga je dan naar het volgend adres: ftp://username:password@hostname/

De hostname is users.skynet.be
Dus als je login bk123456 en je wachtwoord is Pasw123, dan zou dat moeten zijn: ftp://bk123456:Pasw123@users.skynet.be/
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Dag Koen,

Je kan gewoon (via FTP) de documenten verwijderen van je webruimte.
Op die manier is je site helemaal weg.
Na een tijdje zal Google dat ook doorhebben en zal jouw website verdwijnen uit de zoekresultaten.

Mvg,
Bram
Hey Bram,bedankt voor je reactie maar ook weet niet meer hoe ik dat vroeger deed. Was via mozilla Firefox plug in maar die heb ik niet meer. Pc is ook verouderd (XP) dus geen toegang meer tot eigen account.
Als het je niet lukt kunnen ze dat dan niet via de helpdesk volledig verwijderen voor u 0800 22 800
Reputatie 6
Badge +4
Even Filezilla download via https://filezilla-project.org/ (gratis FTP client) en inloggen met je gegevens. Dan kan je alles verwijderen.
En anders inderdaad best even de klantendienst contacteren.
@Elsa en @Bram
Hieronder relaas van mijn contact met 080022800:
Eerste oproep van mij naar algemeen nummer 080022800. Men gaat mijn vraag doorgeven aan technische dienst.
Vervolgens werd ik opgebeld door en nummer 028191111. Heb zelfs niet de kans om op te nemen! Als je erop terugbelt krijg je boodschap "wij zijn niet bereikbaar op dit nummer, probeer 080022800"
Dan maar mail gestuurd via website proximus/contact.
160324-000931
Dit is de referentie die ik kreeg na mijn eerste mail.
Dan word ik gebeld door nummer 022354000.
Men vertelt mij vriendelijk dat ik een ander nummer moet bellen: 080014888.
Daar gaat men mij ZEKER kunnen helpen.
Helaas, zoals verwacht en gevreesd : een dame vertelt mij dat het een storingsdienst is en dat ik moet bellen naar... jawel 080022800!
Ik leg meermaals uit dat ik vandaar kom maar de dame blijft als een robot of antwoordapparaat identiek dezelfde zin herhalen... "Dit is een storingsdienst, u moet bellen naar 080022800..."
Als ik vraag welk menu ik moet kiezen kan ze daar niet op antwoorden. Het menu biedt echter niet de opties waaronder ik mijn vraag zou kunnen categoriseren... Wat een bedrijf!?
Dit staaltje van klantenservice moet absoluut wereldkundig worden gemaakt lijkt me. Facebook, Twitter, YouTube...
Ik zal nog 1 keer mijn persoonlijke gegevens hieronder invullen. Ben benieuwd!
De Filezilla gedownload maar werkt niet met XP. Geraak dus geen stap verder.
Reputatie 6
Badge +4
Normaal kon je met XP al FTP locaties openen via je Verkenner.
In de adresbalk ga je dan naar het volgend adres: ftp://username:password@hostname/

De hostname is users.skynet.be
Dus als je login bk123456 en je wachtwoord is Pasw123, dan zou dat moeten zijn: ftp://bk123456:Pasw123@users.skynet.be/
@Bram
Thx! Heb bijna alles kunnen verwijderen. Als ik nu in Google mijn naam intik krijg ik wel nog de link naar die homepage en ook nog een afbeelding. Als je het adres van die homepage rechtstreeks intikt krijg je wel een foutmelding. ..
FYI: hier kan je ook altijd van alles vinden -> FTP'en
Bedankt Elsa maar als ik die link aanklik kom ik op een pagina die echter niet over ftp gaat?
Reputatie 6
Badge +3
@Bram
Thx! Heb bijna alles kunnen verwijderen. Als ik nu in Google mijn naam intik krijg ik wel nog de link naar die homepage en ook nog een afbeelding. Als je het adres van die homepage rechtstreeks intikt krijg je wel een foutmelding. ..

Hiervoor moet je vooral een beetje geduld hebben. Het duurt even voordat the bots van google het volledige net hebben onderzocht en merken dat jouw website niet meer bestaat.
Dag Koen,

Je kan gewoon (via FTP) de documenten verwijderen van je webruimte.
Op die manier is je site helemaal weg.
▬ ►Na een tijdje zal Google dat ook doorhebben en zal jouw website verdwijnen uit de zoekresultaten.◄▬

Mvg,
Bram
Bedankt Elsa maar als ik die link aanklik kom ik op een pagina die echter niet over ftp gaat?
ftp'en _FTP_

Reageer