PC Security

  • 20 January 2012
  • 9 reacties
  • 502 Bekeken

Beste,


Ik heb onlangs een 2de pc in huis gehaald en wou daar graag ook de pc security opzetten nu blijkt dat ik dit enkel op mijn eerste toestel kan zetten want telkens ik mijn pincode wil ingeven wordt mij gevraagd nog een licentie te kopen en wordt ik omgeleid naar de startpagina van belgacom.

Onder mijn opties en een optie kopen of activeren vind ik geen mogelijkheid om een 2de licentie aan te kopen.


Met vriendelijke groeten

9 reacties

Badge +1
Ik denk niet dat dit gaat maar het kan zijn dat ik mij vergis. Moest dit niet kunnen dan vindt ik dit een werkpunt. Je kan natuurlijk naar de website gaan van nortron en hem daat kopen. Hier vindt je de link. Er staan een paar secrurity's in reclame nu. Hier vindt je dan nog een extra coupon code die je nog eens korting geeft. Of voor moest je de couponcode niet vinden op deze link hier heb je ze: 20SYMNORTONNL . Ik heb onlangs zelf één besteld daarom dat ik dit weet van die kortingen 😛.

mvg
Badge +1
Oja nog iet standaard zal er Norton-garantie voor virusverwijdering in je winkelmandje toegevoegt worden dit heb je niet nodig. Je kan dit verwijderen uit je winkelmandje. Dit kost namelijk 7 euro en is gewoon nutteloos.
Badge
beste

je kan toch een tweede kopen via de website van belgacom.

onder de rubriek Internet-internet opties- beceiliging

Mvg,
Badge
er staat op de website deze optie aan mijn abonnement toevoegen dat moet toch lukken naar mijn mening

eens kijken op belgacom.be
Waarom niet gaan kopen in een computerwinkel. Kostprijs vanaf 40 € voor een licentie voor drie computers.
je kan deze idd aankopen voor €5/maand (max 4 licenties per internet abo)

mvg
Beste dit is het probleem

Het staat er gewoon nergens tussen om nog zo'n pack te bestellen.

Ik denk idd dat via Norton zelf het product kopen de beste en goedkoopste oplossing zal zijn.

Met vriendelijke groeten
Badge
Toch kan je er bij kopen via de Belgacom site en zoals Xenne vermeld tot 4 licenties.

Mvg,
Beste,


Ik kan op de website van Belgacom geen licenties meer kopen. Deze link staat er gewoon niet tussen.

Dus voor alle duidelijkheid GEEN LINK = GEEN LICENTIE.

Reageer