Pay & Go krediet

  • 2 September 2013
  • 0 reacties
  • 268 Bekeken


Ik heb behoorlijk wat punten verzameld in mijn Premium Club. Enkele weken geleden wou ik een aantal van deze punten inruilen voor het Pay & Go belkrediet voor de GSM van mijn echtgenote. Geen probleem, de ingeruilde punten werden meteen afgetrokken van mijn puntenaantal, maar de gevraagde additioneel belwaarde krediet was nergens te bespeuren. Het kostte mij verschillende telefoons om deze nieuwe kredietbelwaarde te ontvangen. Erger nog : de vervaldag van het belkrediiet werd ook niet aangepast; bij navraag bij de Belgacom helpdesk kreeg ik te horen dat ik maar op een andere manier belkrediet moest verwerven.


Als dit de gangbare manier is om, ondanks dat de mogelijkheid bestaat om belkrediet te bekomen via de Premium Club, maar de nodige updates in de GSM rekening niet worden uitgevoerd, kan ik alleen maar bestempelen als oplichterij.


Ik vraag dan ook aan Belgacom om dit euvel te verhelpen en de mogelijkheid, die zij voorhouden, om Pay & Go belkrediet te bekomen via het inruilen van Premium Cub punten na te komen. Zoniet moeten zij maar zo eerlijk zijn in hun berichtgeving wat de eventuele beperkingen van het systeem inhouden.


mvg,


Hans Vanderdeelen

0 reacties

Geen reactie

Reageer