Hallo,
Ik heb op 2 februari een contract afgesloten in SATURN : tariefplan AR gen 15 FTC18 4x50%.
Hierbij was het dus de bedoeling dat er maandelijks 15 euro werd gestort die dan ook op mijn gsm kwam. En 4 maand aan de helft van de prijs.
Maar dus 1 dag later krijg ik al een sms dat er 25 euro op mijn gsm gezet is omwille van een initieel freestyle krediet ( waar ik niet achter gevraagd heb) ?
Een uurtje later krijg ik de sms dat de AR gen 15 geactiveerd is en dan kreeg ik ook weer 15 euro op mijn gsm. ( nu in totaal dus 40)
Ik heb dan gebeld naar de klantendienst om te vragen of ik geen 2 tarieven/abbonementen tegelijk had , wat niet het geval is volgens hun , en volgens de e-services.
Nu op mijn factuur krijg ik onder andere het juiste bedrag 7,5 euro. maar dan nog eens EXTRA 15 euro onder de sectie ; Andere kosten en tegoeden. Er staat ; Initieel krediet (03 feb. 2011) 15 euro. ( Wat is dit initeel krediet?)
Deze 15 zijn teveel, graag rechtzetting of uitleg ?
Ik betaal alvast de 7,5 euro van mijn gevraagd tariefplan AR 15 promo.
Beste groeten,
Benjamin Ingelbrecht
Bladzijde 1 / 1
beste initieel krediet is €7,5 door u betaalt en x maanden promo daarbovenop van €7, totaal €15/mnd beschikbaar
groeten-muisje
groeten-muisje
Mijn totaal bedrag dat ik zou moeten betalen is 22,5 euro he?
Niet enkel de 7,5 waar ik weet vanwaar het komt.
Benjamin Ingelbrecht
Niet enkel de 7,5 waar ik weet vanwaar het komt.
Benjamin Ingelbrecht
Misschien maakt deze bijlage het duidelijk voor jullie wat het probleem is/ wat er teveel is ?
Het enigste dat ik zou willen is mijn tarief plan met automatisch herladen.
Benjamin Ingelbrecht
Het enigste dat ik zou willen is mijn tarief plan met automatisch herladen.
Benjamin Ingelbrecht
uw eerste factuur bevat het initieel krediet van 15 eur ( aard van de overeenkomst is maandelijkse automatische herlading 15 eur.)dit om de periode voordat er een eerste betaling/storting gebeurd te overbruggen. vervolgens op de maandelijkse vervaldag komt er voor de duur van de promo ,hier 50% van 15 euro, elke maand 7,5 euro bij. bij Mobistar of Base dien je 15euro cash te betalen alvorens je uw nummer ontvangt = gelijkwaardig, gezien het een voorafbetaalde kaart betreft moet er eerst krediet zijn voor je kan bellen/sms-en
groeten-muisje
groeten-muisje
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.