Beantwoord

Pay and go vervallen?

  • 16 April 2016
  • 6 reacties
  • 2083 Bekeken

Ik heb al 18 jaar hetzelfde nummer. Voor professionele redenen tijdelijk naar het buitenland verhuisd en overgestapt op Pay and go om mijn nummer te kunnen behouden en terug in gebruik te nemen na terugkomst. Telkens om de zes maand opgeladen maar onlangs te laat. Ben ik mijn nummer definitief kwijt. Hoe kan ik het terug krijgen?
icon

Beste antwoord door MarliesR 19 April 2016, 12:13

Bekijk origineel

6 reacties

Het gsm nummer vervalt niet direct bij het te laat herladen, alleen weet ik niet juist meer hoelang.(ik dacht 7 dagen)
Neem anders eens contact op met proximus bvb via gratis nummer 6000 (Vanuit het buitenland +32 475 15 60 00 gratis)
of
0800 22 800 gratis
Openingsuren
Technische vragen:
Elke dag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 uur (tot middernacht voor tv)

NB: uw gsm nummer achterhalen kan door naar
#122#
te bellen.
Reputatie 1
Beste Wendy,

Je hebt er inderdaad goed aan gedaan om regelmatig te herladen. Indien je binnen het jaar niet herladen hebt, vervalt dit nummer.

U heeft echter na de vervaldatum nog 1 week de tijd om dit nummer te reactiveren door te herladen. Indien je tijdens die week contact opneemt met ons (best via de klantendienst op het nummer 0800 22 800) kunnen wij gerust nakijken in welke 'fase' dit nummer staat.

Indien dit later is dan die 7 dagen, kunnen wij het nummer helaas niet meer reactiveren, mijn oprechte excuses daarvoor.

Met vriendelijke groeten,

Marlies

Tip: Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller een oplossing vinden.
Reputatie 7
Badge +1
Ik heb dat inderdaad vroeger ook eens meegemaakt met een P&G-kaart die in een reserve-GSM zat, die altijd in de auto lag, en waarvan ik vergeten was hem tijdig op te laden. Gevolg, nummer onherroepelijk kwijt...
Inderdaad 7 dagen is weinig zeker voor een P&G want dit systeem wordt al gebruikt als men maar sporadisch belt, sms't en bereikbaar wil zijn, anders zal men voor geen P&G oplossing kiezen.
Reputatie 6
Badge +2
Het beste is om regelmatig #121# te raadplegen, daarin staat niet alleen hoeveel de belwaarde nog bedraagt maar staat de vervaldatum ook vermeld, op die manier zal men dan tijdig kunnen herladen.
Doe ik ook maar je mag het natuurlijk niet vergeten van op tijd te doen.

Reageer