Beantwoord

Pay and go icm surfvolume pack

  • 21 December 2015
  • 10 reacties
  • 271 Bekeken

Reputatie 1
Graag had ik het pay and go nummer van mijn vrouw gekoppeld aan ons pack zodat zij gebruik kan maken van de 500mb mobiel internet die inbegrepen is.
Zelf heb ik een abonnement waar reeds 1GB inbegrepen is dus ik gebruik die 500mb nooit.
Wat moet ik doen om dit in orde te brengen?
icon

Beste antwoord door Joel M 22 December 2015, 12:40

Bekijk origineel

10 reacties

zou je die niet zelf bij je MyProximus account (zelfde login/paswoord) kunnen toevoegen!
Reputatie 1
zou je die niet zelf bij je MyProximus account (zelfde login/paswoord) kunnen toevoegen!

Dacht ik ook maar krijg telkens foutmelding 'optie is voor proximus mobile klanten'
Reputatie 4
Badge +2
Die melding 'optie is voor proximus mobile klanten' krijg ik ook.
't zou kunnen dat dit niet gaat voor P&G ,mss juist omdat je met een P&G niet van die 500MB niet kan gebruik maken, enfin dit is maar een vermoeden van mij!
afwachten wat iemand van het Proximus team op antwoord of anders eens bellen naar 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
het is dus inderdaad niet mogelijk om een gewone Pay&Go kaart toe te voegen aan je pack tenzij er ene is met automatische herlaadbeurt.
Dus met een gewone Pay&Go is het enkel mogelijk om een aparte account aan te maken.
Reputatie 7
Badge +3
Graag had ik het pay and go nummer van mijn vrouw gekoppeld aan ons pack zodat zij gebruik kan maken van de 500mb mobiel internet die inbegrepen is.
Zelf heb ik een abonnement waar reeds 1GB inbegrepen is dus ik gebruik die 500mb nooit.
Wat moet ik doen om dit in orde te brengen?


Beste Ron_09,

Men kan enkel genieten van de data van uw pack als het gsmnummer een abonnement is bijvoorbeeld Smart +15 met telkens 2EUR korting per maand erop.Met een Pay&Go kan men daarvan niet genieten.

Met vriendelijke groeten,
Joel
Reputatie 1
Graag had ik het pay and go nummer van mijn vrouw gekoppeld aan ons pack zodat zij gebruik kan maken van de 500mb mobiel internet die inbegrepen is.
Zelf heb ik een abonnement waar reeds 1GB inbegrepen is dus ik gebruik die 500mb nooit.
Wat moet ik doen om dit in orde te brengen?


Dat is nu niet echt klantvriendelijk. We 'krijgen' bij ons TV pakket 500MB surfvolume.
Maar je kan daar enkel gebruik van maken als je een extra abonnement afsluit van 15€ (13€ min korting)
En bij dat abonnement zit dan al 1GB dus heb je die 500MB dan weer niet van doen.
Mooie aanbieding is dat van Proximus. Misschien eens even bekijken of je de klant een echt extra'tje kan geven zonder deze op kosten te jagen :-(

Beste Ron_09,

Men kan enkel genieten van de data van uw pack als het gsmnummer een abonnement is bijvoorbeeld Smart +15 met telkens 2EUR korting per maand erop.Met een Pay&Go kan men daarvan niet genieten.

Met vriendelijke groeten,
Joel
Reputatie 1
Als ik het dus goed begrijp 'krijgen' we bij ons TV pakket 500MB surfvolume.
Maar je kan daar enkel gebruik van maken als je een extra abonnement afsluit van 15€ (alé 13€ min korting)
Bij zo een extra abonnement zit dan al 1GB dus heb je die 500MB dan weer niet echt van doen.
Mooie aanbieding is dat van Proximus. Als klant stel ik me daar dan vragen bij.
Misschien eens even bekijken of je de klant een echt extra'tje kan geven zonder deze op kosten te jagen 😞
Die inbegrepen 500MB gebruik ik soms voor mijn 3G usb stick
Reputatie 1
Die inbegrepen 500MB gebruik ik soms voor mijn 3G usb stick

Als je dat hebt is dat handig, al kan je natuurlijk altijd met PC via GSM gaan

Reageer