Vorige week crashte mijn pc. In afwachting van een nieuwe wil ik mijn mails lezen via webmail en skynetaccount (maar op een andere pc).
Mijn paswoord ben ik echter vergeten. Als ik op de link 'paswoord vergeten' van de belgacomwebmailpagina klik, krijg ik na het invullen van enkele persoonlijke factuurgegevens de melding dat een nieuwpaswoord verstuurd is naar mijn emailadres. Daar heb ik natuurlijk niks aan.
Kan ik op een ander maniers mijn paswoord recupereren? Eventueel via een alternatief - vb. hotmail - adres of sms?
Bedankt'
Bladzijde 1 / 1
Beste JanVDM,
U kan een nieuw wachtwoord krijgen als u belt naar de 0800 22 700. U moet dan wel een recente factuur bij u hebben.
Of u kan bij een Belgacom Center terecht en op vertoon van uw identiteitskaart kan u uw paswoord bekomen.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
U kan een nieuw wachtwoord krijgen als u belt naar de 0800 22 700. U moet dan wel een recente factuur bij u hebben.
Of u kan bij een Belgacom Center terecht en op vertoon van uw identiteitskaart kan u uw paswoord bekomen.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.