pack veranderd zonder toestemming

  • 13 July 2014
  • 2 reacties
  • 926 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6

In juni krijg ik plots een brief 'bevestiging van uw aanvraag van een wijziging'. Nu had ik helemaal geen wijziging aangevraagd, want ik had een heel voordelig abonnement:internet comfort, TV favorite, mobiele en vaste tel.Het enige wat ik had gedaan was eens die gratis maand M&S Pass aanvragen, maar omdat dit mij toch niet lag, had ik die na een paar weken (dus nog altijd gratis) weer afgezegd.Ik wist niet goed wat van die brief te denken, zeker toen mijn factuur de volgende maand, tot mijn verbijstering, zomaar eventjes met meer dan de helft opsloeg !!!! Ik besloot dus mijn factuur aan te vechten en de klantendienst op te bellen: 4 keer bellen = 4 verschillende verklaringen. Na een volgende klacht via internet, belt de klantendienst mij zelf op en verklaart doodleuk dat dat oud pack werd vervangen door een nieuw, bij iedereen (???!!!). Een pack Everywhere.Dat was dus die brief Nu ben ik nog niet 'everywhere', dus ik ben daar niks mee en voor alle voordelen, die ik in mijn vorige pack had en waar ik veel aan had, moet ik nu dubbel en dik betalen. Volgens de klantendienst, moest ik die dan maar laten vallen, als ik het te duur vond. Fraai is dat. Kan dat zomaar? Plus, als dat zou kunnen, kan ik, als bestaande klant, niet profiteren van de voordeliger voorwaarden waar nieuwe klanten kunnen van genieten als ze dat Pack Everywhere Comfort bestellen. Je kan bij Belgacom dus maar beter geen oude, trouwe klant zijn.

2 reacties

Beste Marleen,
Voor uw vraag heb ik naar aanleiding van uw privebericht al een dossier aangemaakt.
De bevoegde dienst zal u contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste Jan,
Dossier 19716343 is intussen in behandeling bij de bevoegde dienst.
Deze zal u verder contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer