Beantwoord

Pack internet & tv + mobiel tuttimus abonnement?

  • 20 October 2016
  • 2 reacties
  • 538 Bekeken

Beste,

Ik zou willen overstappen naar een 2p pack van proximus namelijk internet & tv voor 55 €. Vaste telefoon is van de jaren 60.
Ik heb hier nog enkele vragen bij:
1) is het mogelijk een mobiel abbonement bij te nemen zoals bij tuttimus maw onbeperkt bellen en sms'en en 5gb data?
2) krijg je nog steeds een sim kaart erbij bij een pack zoals het 3p pack van vroeger. Toen kreeg je bij het comfort pack 500mb en bij het maxi pack 2gb en kan ik de data van het mobiel abbonement delen met die extra sim van de iPad? Vroeger bij de oude packs lukte dit wel.
3) is de epp korting (korting via werkgever) geldig op het 2p pack en het mobiel abbonement?
4) zijn tv replay en tv op tablet inbegrepen?
5) wanneer wordt er vectoring actief op de lange vsdl lijnen (zone 4)? Ik surf nog steeds tegen 16,5/4 snelheden.

Alvast bedankt,

Peter
icon

Beste antwoord door josm 20 October 2016, 15:20

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 3
2) krijg je nog steeds een sim kaart erbij bij een pack zoals het 3p pack van vroeger. Toen kreeg je bij het comfort pack 500mb en bij het maxi pack 2gb en kan ik de data van het mobiel abbonement delen met die extra sim van de iPad? Vroeger bij de oude packs lukte dit wel.

Neen

3) is de epp korting (korting via werkgever) geldig op het 2p pack en het mobiel abbonement?

Ja

5) wanneer wordt er vectoring actief op de lange vsdl lijnen (zone 4)? Ik surf nog steeds tegen 16,5/4 snelheden.

Nog geen exacte datum bekend
Reputatie 3
Badge
Dag Peter,

Hieronder het antwoord op je vragen :

1. ja

2. nee

3. nee

4. ja

5. Hier hebben we nog geen info over. Je kan altijd zelf checken via vgl link :

http://www.proximus.be/nl/id_cr_tvcheck/particulieren/producten/andere-producten/televisie/beschikbaarheid-van-proximus-tv.html

Groetjes,

Jos