Pack Belgacom Internet Overal + TV + Telephony (+ Mobile)

  • 4 April 2013
  • 2 reacties
  • 196 Bekeken


Ik had een vraag over de combinatie van een pack en een gsm abonnement.


Indien ik zou overstappen naar een easy+ gsm abonnement (10€/m) staat bij deze info hierover dat 5euro/m kan bespaard worden als je reeds internet tv en vaste telefonie van belgacom hebt.


Als ik dit gsm abonnement toevoeg aan mijn reeds bestaande pack hoe doe ik dit dan en krijg ik dan telkens 5euro korting op mijn volgende factuur van Belgacom?


Weet iemand hier het fijne van?:)


Antony

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1


by Antony .Ik had een vraag over de combinatie van een pack en een gsm abonnement.

Indien ik zou overstappen naar een easy+ gsm abonnement (10€/m) staat bij deze info hierover dat 5euro/m kan bespaard worden als je reeds internet tv en vaste telefonie van belgacom hebt.

Als ik dit gsm abonnement toevoeg aan mijn reeds bestaande pack hoe doe ik dit dan en krijg ik dan telkens 5euro korting op mijn volgende factuur van Belgacom?

Weet iemand hier het fijne van?:)

Antony



Ik herhaal de tekst hier even, want de 'bug' is er nog niet uit.



Als je inderdaad een (nieuw van nà april 2012) ) pack Telephony/Internet/TV Comfort of Maxi hebt of neemt, kan je voor 10€ extra een Mobile Easy15+ krijgen voor slechts 10€ p.maand (is 150 belminuten en gratis onbeperkt SMS'en) , met een maandelijks 'permanente korting'' van 5€ (staat zo op je factuur). Maar voor 10€ kan je ook een Smart15+ nemen met 120 belminuten, gratis onbeperkt SMS'en en 500 MB datavolume.



Kijk op deze website:



http://www.belgacom.be/nl/prive/producten-en-diensten/packs/pack-comfort?page=t_gp_tel_intco_tv

Reputatie 7
Badge +1


Ik heb in mijn Pack Telephony/Internet/TV juist op tijd voor een Smart20 (10€ extra) gekozen blijkbaar (120 belminuten, gratis SMS'en en 1GB 3G-datavolume), nu is dat voor 10€ Smart15+ met maar 500MB volume...Je moet al naar Smart25+ gaan om 1GB te krijgen, maar dat kost dan wél 20€...(wél 180 belminuten)

Reageer