P&G Generation Connect - praktische vragen

  • 9 November 2013
  • 2 reacties
  • 197 Bekeken


Na 2 telefoontjes naar de klantendienst... totaal verschillende antwoorden ontvangen.


Daarom roep ik graag jullie hulp in.


Blijft het bedrag van de belwaarde steeds oplopen? Stel dat ik bv de eerste maand niet bel (BW blijft dus 20€), de tweede maand wordt er automatisch herladen. Komt mijn BW dan op 40€? (volgens de ene medewerker dus niet, de andere zegt van wel...) Is er een limiet?


Stel dat ik na x maanden stop met de automatische herlading en overstap naar manuele herlading. Wat gebeurt er met de roaming bonus die ik gespaard heb? Komt die onmiddellijk te vervallen of is die beperkt in tijd geldig? Hoelang?


In de veronderstelling dat de BW zich 'opstapelt' en ik stap op een zeker ogenblik over naar een proximus abo, hoeveel BW zal er maximum verrekend worden? Moet dit binnen een bepaalde termijn gebeuren?


Alvast bedankt voor jullie hulp!


Bart










2 reacties

Beste Bart,

Met uw voicemail van uw Pay&Go kan u volgende doorschakelingen instellen:
- GSM uit
- Aan de lijn
- Buiten netwerk
- Onvoldoende belkrediet
- Gebruiker antwoordt niet

Mvg
Eva

Beste Bart,

Met een Autmatische Herlaadbeurt krijgt u tijdig(maandelijks) uw herlaadbeurt zodat u dit zelf niet moet uitvoeren en ook geen vergissing kan gebeuren wat uw bonussen betreft.
U kunt uw Automatische Herlaadbeurt eender wanneer stopzetten. Uw opgespaarde roaming data zal geldig blijven tot vervaldag.

Mvg
Eva

Reageer