Vraag

Overstap van pack naar Tuttimus

  • 29 October 2016
  • 4 reacties
  • 494 Bekeken

Ik heb op 18 oktober ll. contact opgenomen met de klantendienst om over te stappen van mijn Pack (internet maxi overal, proximus TV, Smart +65 naar een Tuttimus Pack.
Tot op heden en na elke dag contact opgenomen te hebben met de klantendienst nog steeds NIETS IN ORDE!!!!!
Elke dag kreeg ik waarschijnlijk een standaardantwoord "morgen is alles geactiveerd meneer".
Blijkt nu dat er in hun programma een fout zit waarbij mijn aanvraag geblokkeerd is (al 10 dagen en niemand die er blijkbaar direct iets aan (kan?) doen want de aanvraag kan blijkbaar niet geannuleerd worden en een nieuw aanvraag kan dus ook niet ingevoerd worden volgens Proximus.
Gisteren kreeg ik na een telefoontje van 35 minuten het antwoord; Ik kan niet zeggen wanneer uw pack zal geactiveerd zijn .
Proficiat Proximus en zijn schitterende klantendienst.
Ik ben al klant sinds de jaren 80.

4 reacties

Reputatie 2
Badge
Wolfke, raad u aan om bij Proximus een klacht in te leggen! Een schande hoe slecht de omschakeling en actieveringen verlopen! Bij mij was het een paar dagen bijna volledig in orde en plots had ik een zwaarder gsm abonnement! Zonder dat ik dat ooit heb gevraagd! Blijven bellen en hopen dat je iemand aan de lijn krijgt die echt iets doet voor je. Ik hou m'n hart vast voor de eerste rekeningen!!!! En ik ben ook al trouwe klant vanaf...1980..groetjes Marcel
Wij juist hetzelfde probleem. Ook geblokkeerd blijkbaar. Al klacht ingediend. Ook telkens beloofd binnen 24 uur. Ook al meer dan 20 jaar klant!
Reputatie 2
Badge
Wij juist hetzelfde probleem. Ook geblokkeerd blijkbaar. Al klacht ingediend. Ook telkens beloofd binnen 24 uur. Ook al meer dan 20 jaar klant!
Ik vermoed dat ze met een heel grote bug zitten in hun programma's ( website enz... ) Overschakelingen van abonnement, nieuwe klanten en opnamen van programma's op TV...alles samen! Nooit is dit zo slecht geweest.... Het enige wat je kunt doen is hopen, dat je klacht snel wordt behandeld en hier zelf een vraag plaatsen, kan soms goede resultaten geven! prettige dag nog Marcel
Is dit bij jullie al in orde? Bij ons nog altijd niet Ik heb op 18 oktober ll. contact opgenomen met de klantendienst om over te stappen van mijn Pack (internet maxi overal, proximus TV, Smart +65 naar een Tuttimus Pack.
Tot op heden en na elke dag contact opgenomen te hebben met de klantendienst nog steeds NIETS IN ORDE!!!!!
Elke dag kreeg ik waarschijnlijk een standaardantwoord "morgen is alles geactiveerd meneer".
Blijkt nu dat er in hun programma een fout zit waarbij mijn aanvraag geblokkeerd is (al 10 dagen en niemand die er blijkbaar direct iets aan (kan?) doen want de aanvraag kan blijkbaar niet geannuleerd worden en een nieuw aanvraag kan dus ook niet ingevoerd worden volgens Proximus.
Gisteren kreeg ik na een telefoontje van 35 minuten het antwoord; Ik kan niet zeggen wanneer uw pack zal geactiveerd zijn .
Proficiat Proximus en zijn schitterende klantendienst.
Ik ben al klant sinds de jaren 80.

Reageer