Overstap van andere operator naar Proximus lukt niet ?

  • 19 November 2014
  • 2 reacties
  • 139 Bekeken

Welkom op het forum zou ik zeggen, want hier zijn we weer met een blijkbaar moeilijk probleem...maar begrijpe wie begrijpen kan...


Vrijdag laatstleden heb ik als 3de in ons gezin de overstap gemaakt (proberen maken...) naar Proximus met m'n mobiele abonnement. In de Shop te Gent alles snel geregeld, en werd me beloofd dat ik na een paar uur, hoogstens een dag zou kunnen omschakelen; dus ook de geconfigureerde Sim-kaart van Proximus meegekregen...Intussen zijn we woensdag 19/11/2014; én ja hoor nog steeds géén Proximus !!! Maandag reeds gebeld met het alom bekende 0800 nr. én daar werd me na opzoekwerk meegegeven dat het nog wel zeker tot einde deze week kon duren, gezien de moeilijkheden die ze ondervonden met de tot op heden 'huidige operator'...Ik snap het niet, dus zelf ook eens gemaild naar huidige operator (Simyo) én volgende feedback gekregen:


Beste klant

Zij dienen enkel te beschikken over uw oproepnummer en uw simkaartnummer en kunnen zodoende het nummer overnemen. Eens dit gebeurt wordt ook alles stopgezet bij Simyo.Voor meer informatie over onze producten kan u steeds terecht op onze website: http://www.simyo.be/" target="_blank" title="http://www.simyo.be/



Met vriendelijke groeten,




Maw. ik snap het niet ! Contracten tekenen daar is iedere operator sterk in heb ik intussen al meermaals ervaren, maar service is zoals overal altijd een probleem...


Jammer, want ook vorig jaar liep bij de totale overstap naar Belgacom ook al een en ander mis dat alleen opgelost geraakte door het hier op het forum te spuien...En voor alle duidelijkheid, ze hebben in Gent idd. tel. nr. en Simkaart nr. genoteerd.


Hoop dus spoedig op een oplossing ! ( PS belkrediet is bijna op 🙂 )

2 reacties

Beste Henk,
Kan u mij via een privé-bericht uw gsmnummer + bijbehorend simkaartnr + gevraagd abonnement doorsturen aub?
De bevoegde dienst zal dit asap voor u nakijken.
Alvast onze excuses voor de ondervonden hinder.
Met vriendelijke groeten,
Anja
stuur best eens een


privé bericht aan 'Onze medewerkers' ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'

Reageer