Vraag

Overstap Smart+ 25 naar Mobilus L

  • 21 March 2017
  • 1 reactie
  • 204 Bekeken

Vrijdagavond heb ik online ingetekend op Mobilus L. Daarvoor had ik een Smart+ 25-abonnement lopen. Ik kreeg de bevestigingsmail (R4WEBSHOP000100177) met de melding dat mijn optie binnen de 24u zou geactiveerd worden. Nu is dit nog steeds niet gebeurd, waardoor ik al een pak kosten 'buiten mijn bundel' ben aangerekend, terwijl ik in principe vanaf zaterdag 18 maart in het nieuwe tariefplan zou zitten.
Wat moet ik doen dat deze optie dan toch geactiveerd zou worden, zoals overeengekomen?

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Dag BramVV,

Helaas kunnen wij niet de orders via de webshop zijn gebeurd nakijken. Dit gebeurt uitsluitend via het nummer 0800 99 974 wat direct toebehoort aan de betrokken diens (E-Shop). Zij zijn bereikbaar tijdens de kantooruren.

Groetjes,

Lorentz.

Reageer