overstap naar belgacom problemen

  • 16 January 2014
  • 6 reacties
  • 315 Bekeken


Op 17 december word ik klant bij belgacom. Vandaag, 16 januari zit ik nog steeds zonder tv, internet en telefoon. De reden ? De overdracht van mijn vast telefoon nummer van telenet naar belgacom is geblokkeerd. Ik ben daarvoor al 3 dagen aan het bellen met belgacom, telkens krijg ik het botte antwoord dat er een dossier is opgemaakt en dat ik moet wachten tot het nummer is overgedragen. Waarom het is geblokkeerd kunnen ze mij niet zeggen en ze kunnen ook geen contact opnemen met de dienst die voor de nummer portatie zorgt.


Ik heb zojuist ten einde raad zelf naar telenet gebeld om te vragen wat het probleem was. Bleek 1 van hun medewerkers per vergissing dat nummer geblokkeerd te hebben. Binnen een kwartier zou het worden vrijgegeven en kan het dus worden overgedragen.


Dat wil dus zeggen dat er bij belgacom sedert 17 december nog geen enkele actie is ondernomen om dat nummer over te dragen. Dat er ook na mijn herhaaldelijke telefoons helemaal niets werd gedaan.


Belgacom, waar zijn jullie mee bezig ? Moeten de klanten nu al zelf het heft in handen nemen om jullie problemen op te lossen ?


Ik ben nu eens benieuwd of ik vandaag eindelijk internet ga hebben ...

6 reacties

Toppunt : ik kreeg het laconieke antwoord dat ik nu toch een tablet heb om mobiel te surfen. Inderdaad, maar het bereik van dat mobiele internet is hier dus rampzalig. Om de 2 minuten valt het gewoon weg.
Waar zit eva nu ?
Beste Anne,
Kan u mij via privebericht uw gegevens (naam, klantennr of telefoonnr, adres, contactnr) even doorsturen?
Ik kijk het dan even na.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste Kimberly,
Kan u mij via privebericht uw gegevens (naam, klantennr of telefoonnr, adres, contactnr) even doorsturen?
Ik kijk het dan even na.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste Renaat,
Kan u mij uw klantennr even doorsturen?
Ik kijk het dan even na.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste Eva,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Alvast onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer