Vraag

Overschakeling Telenet naar Proximus

  • 26 December 2017
  • 5 reacties
  • 2083 Bekeken

Beste,

Hoe lang duurt de overschakeling maximum?
Ik het namelijk de stap van Telenet naar Proximus gemaakt (enkel abonnement mobiele telefonie).

Dit is zondag gebeurd in een Proximus Center, nu is het ondertussen dinsdag en er is nog steeds niets veranderd.
Heb nog steeds bereik bij Telenet en niets bij Proximus.
Kan dit wat vertraging hebben opgelopen met de drukte van de feestdagen? Of is er iets misgelopen?

Alvast bedankt & groetjes!
N.D.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ter info:
http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi_loi/change_lg.pl?language=nl&la=N&cn=2013070204&table_name=wet

In geval van een eenvoudige overdracht van een mobiel nummer beschikken de betrokken operatoren over maximaal één werkdag in 100% van de gevallen om de aanvraag tot nummeroverdracht geldig te verklaren én de activering van de nummeroverdracht te bereiken.
Een bedenking:
Ja het verschil tussen theorie en de praktijk hé :!!!:
net de gevallen met omruilen van een simkaart (naar ander formaat bv.) normaal moet de switch praktisch ogenblikkelijk gebeuren, maar in de praktijk loopt het dikwijls anders ....enz... voorbeelden genoeg .....
Ja daar zit het probleem, ze zeggen allemaal dat het 24uur kan duren eer de overschakeling gebeurd.
Maar als je naar de klantendienst belt, krijg je ook niet al te veel informatie, alleen dat ze de schuld op de betrokken winkel steken.

Veel verder kom ik daar niet mee natuurlijk.
Reputatie 6
Badge +3
Aanvraag op zondag en maandag was kerstdag . Dat zijn geen werkdagen en tellen dus niet mee voor uitvoeringstermijn.

Tijd begint te lopen vanaf vandaag dinsdag dus tegen morgen woensdag is dit rond.

Dit komt dus wel in orde als alle gegevens correct zijn.
je zou het ook nog eens via > online mail formulier "mail ons" kunnen vragen maar of je dan veel vlotter zult bediend worden weet ik ook niet natuurlijk

PS: inderdaad Frank had er niet op gelet dat het in een proximus center op zondag gebeurd was!

Reageer