Ik ben gisteren in een Belgacom center onze verbinding gaan laten wijzigen van Internet Favorite naar Internet Comfort.
Daarvoor hadden wij een alles in een pakket (Internet, vaste telefoon + belgacom tv) en vandaag zie ik in mn e-sercices staan dat wij géén belgacom tv hebben.
Hebben wij dan geen pakket meer? Of is zo een pakket niet beschikbaar met Internet Comfort? Of is er iets misgelopen bij de omschakeling?
(De decorder heb ik nog niet aangezet om te testen of we wel effectief geen belgacom tv meer hebben, deze is uitgeschakeld)
Mvg
Bladzijde 1 / 1
Zou er niks mee te maken mogen hebben. Het promopack Telephony+Internet+TV tg. 51,92€ p.maand is trouwens gebaseerd op Internet Comfort+TV Comfort. Je hebt gewoon één element van het pack naar de basis van het pack teruggezet. Internet Favorite kost nl. 10,54€ méér dan Comfort. Dus aan de samenstelling van het Pack mag dit niets veranderen. Zal wel een foutje in de E-services zijn, tenzij ze je in het Belgacom Center verkeerd begrepen hebben....Best even checken of je nog wel TV hebt...;)
Beste https:///people/e28ae51582,
Sinjoor71 heeft gelijk.
Het basispakket van 51,92 euro is gebaseerd op telefoon + internet comfort en Belgacom TV comfort.
De loutere omschakeling van internet zou dus geen verschil mogen geven met uw tv.
Best even checken of de tv nog werkt. Zoniet even contact opnemen met het gratis nr 080022800 van onze klantendienst.
U mag via privé-bericht ook altijd even gegevens even doorsturen zodat ik dit zelf kan nakijken.
Met vriendelijke groeten;
Eva
Sinjoor71 heeft gelijk.
Het basispakket van 51,92 euro is gebaseerd op telefoon + internet comfort en Belgacom TV comfort.
De loutere omschakeling van internet zou dus geen verschil mogen geven met uw tv.
Best even checken of de tv nog werkt. Zoniet even contact opnemen met het gratis nr 080022800 van onze klantendienst.
U mag via privé-bericht ook altijd even gegevens even doorsturen zodat ik dit zelf kan nakijken.
Met vriendelijke groeten;
Eva
Inderdaad, alles is in orde 🙂.
Het was blijkbaar een foutje in de E-Services.
Mvg
Het was blijkbaar een foutje in de E-Services.
Mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.